Hey, een donkere experimentele track, hij is misschien nog wat rauw, maar ik twijfel of ik um zo moet laten of toch nog wat moet oppoetsen (mix or otherwise).
Begint goed. Lekkere kick ook. Die vocal (of vanaf het punt dat je die introduceert, het geheel) is wel heel erg hard door de compressor of limiter gehaald, dat luistert niet echt prettig. Kan best wat zachter.
Begint goed. Lekkere kick ook. Die vocal (of vanaf het punt dat je die introduceert, het geheel) is wel heel erg hard door de compressor of limiter gehaald, dat luistert niet echt prettig. Kan best wat zachter.
Hey, ja dat is wel jammer van die vocals, ik heb die van Splice getrokken en er met processing nog wat van proberen te maken. De vocal was helaas niet dry beschikbaar, ik hou op zich wel van een beetje reverb, maar deze verzoop er echt gigantisch in. Met de-reverb van iZotope heb ik dat wat proberen te verminderen, dat is denk ik wat je hoort (afgezien dat ie misschien ook wat zachter moet)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.