Hallo, Ik ben Puck

B.O.M.

Nieuwkomer
Hoi, mijn naam is Puck en ik maak al sinds mijn 15e muziek. Vooral veel gitaarmuziek (garage rock/punk), en ik heb in verschillende bandjes gespeeld. Ik vond het altijd het leukst om mijn eigen muziek te maken. Zo heb ik voor de grap wat muziek gemaakt onder de naam Beatmakers Optimus Maximus, wat begon op een goedkope Yamaha-keyboard met mijn telefoon als opneemapparaat. Dit mondde uit in een cheesy sci-fi-soundtrack met mijn eigen verhaal en videoclips erbij. Het was een leuk zijproject waar ik veel tijd in heb gestoken. Dat is inmiddels al flink wat jaren geleden.

Inmiddels ben ik serieuzer geworden met mijn elektronische muziek, veel geïnspireerd door IDM, vooral nadat ik Aphex Twin live had gezien. Nu heb ik onlangs mijn eerste echte hardware synths, een Minifreak en een Minilogue XD, aangeschaft. Ik wil verder gaan met mijn muziek en vooral meer leren over mixen en masteren, omdat ik me realiseer dat dat op dit moment mijn zwakste punt is. Vandaar mijn aanmelding op dit forum (en ook een beetje om te spieken naar alle mooie hardware die hier voorbij komt natuurlijk).

Ook veel bezig met DJen de laatste tijd, en om daarbij mijn eigen visuals te gaan maken. Ambititie en interesse's genoeg in elk geval!

Gr, Puck

Voor de eventueel geïnteresseerde mijn soundcloud linkjes:

Beatmakers OptimusMaximus

Puck

Laatst gewijzigd:
Welkom Puck

Welkom 👍🌞

Back