Ik was van plan om wat te lurken en de marktplaats te verkennen, maar dat laatste lukt nogal moeilijk zonder je voor te stellen blijkbaar
. Al valt er eigenlijk niet zo veel spannends te vertellen hoor.
Ik ben een weeskindje van het discotheek-tijdperk... tot 2009 zeer mooie tijden meegemaakt als club-DJ, maar met de sluiting van de laatste discotheken dan beslist om terug te keren naar de bedroom en niets meer met muziek te doen waar verplichtingen aan vasthangen. Alleen nog "voor de leuk" dus
. Het gevolg is dat niemand me (nog) kent en dat vind ik fijn ook
.
Sinds vorig jaar ook weer eens wat studiowerk beginnen doen, maar met diezelfde mindset dus. Ik heb niets meer dan een Polyend Tracker en een Behringer TD-3-MO en in een vorig leven gebruikte ik vooral OpenMPT, Jeskola Buzz en zeer lang geleden ook Scream Tracker. Het liefst hou ik me bezig in de Techno-sfeer, maar aangezien ik geen verplichtingen meer voel, dwaal ik ook wel eens af naar trancy-oldschool of EDM.
Ik heb er ook oprecht geen idee van of ik ooit iets wil releasen, maar ik wil me vooral blijven amuseren en bijleren, twee dingen die heel goed lukken met deze hobby
.
. Al valt er eigenlijk niet zo veel spannends te vertellen hoor.Ik ben een weeskindje van het discotheek-tijdperk... tot 2009 zeer mooie tijden meegemaakt als club-DJ, maar met de sluiting van de laatste discotheken dan beslist om terug te keren naar de bedroom en niets meer met muziek te doen waar verplichtingen aan vasthangen. Alleen nog "voor de leuk" dus
. Het gevolg is dat niemand me (nog) kent en dat vind ik fijn ook
.Sinds vorig jaar ook weer eens wat studiowerk beginnen doen, maar met diezelfde mindset dus. Ik heb niets meer dan een Polyend Tracker en een Behringer TD-3-MO en in een vorig leven gebruikte ik vooral OpenMPT, Jeskola Buzz en zeer lang geleden ook Scream Tracker. Het liefst hou ik me bezig in de Techno-sfeer, maar aangezien ik geen verplichtingen meer voel, dwaal ik ook wel eens af naar trancy-oldschool of EDM.
Ik heb er ook oprecht geen idee van of ik ooit iets wil releasen, maar ik wil me vooral blijven amuseren en bijleren, twee dingen die heel goed lukken met deze hobby
.