Akkoorden progressies: Keys

Ga de akkoordenprogressies niet uitbrengen maar wel onder de naam The King of the Sofa tracks gemaakt met melodie met de arranger keyboards. Heb er al een paar en we zien daarna wel.

Deze track heb ik gemaakt met de Yamaha PSR SX 700

Vond de liedjes toch niet zo goed uiteindelijk.
Heb besloten men slechtste keyboard, in men eigen ogen, daarmee te beginnen en nu wel eens een beetje beter de instrumenten mixen.
Bij de meeste keyboards kan je dat normaal bij de Casio WK 7600 ook.

Ik begin met dit keyboard omdat het het oudste is EN het minste. Ik heb de Roland E600 nog, 20+ jaar oud, maar ik denk dat die kwaliteit beter is dan de Casio WK 7600

Ik ga gewoon vanaf beneden af beginnen en altijd beter en beter. Ik kan dat doen met wat ik heb en als ik beslis door te gaan kan ik er nog een paar stappen tussen smijten.

Ik ga men best niet NIET meer elke stijl op het keyboard te gebruiken. Ik ga proberen de dingen te gebruiken die ik goed vind en nog een beetje een up tempo of happy ten minste tempo hebben.
Ballads ga ik bijvoorbeeld niet meer doen en Latin ook niet. De rest moet ik zien.

Ik heb zonet de eerste stijl gebruikt van de Casio WK 7600. Deze start met een knop met als genre: Pops/Rock/Dance.
Dit is stijl 001 van die knop.

Ik heb dus de instrumenten op het keyboard beter gemixed waardoor sommige instrumenten nu luider klinken en het beter is.

Back