Arcania0311
Nieuwkomer
Ik verkoop de volgende modules en een Behringer Neutron semimodular. Alles is in goede staat en heeft in een rokersvrij huis gestaan. Wel huisdieren (katten) die niet in de 'studio' mogen maar het haar komt overal.... De modules komen allemaal met originele doos/ribbon cable/schroeven/accessoires. Heb meer foto's indien gewenst.
€100 - Make Noise Rosie, Make Noise Rosie
Komt in de originele doos en met 2 screws, niet 100% zeker of dat de originele zijn want het waren vrij standaard screws.

€75 - 2hp Logic, 2hp Logic
Kom in de originele doos met de geleverde screws. Nauwelijks gebruikt, sloot toch niet helemaal aan bij wat ik uit mijn rack wil halen.

€110 - Befaco Stmix (factory built), Befaco Stmix
Komt in originele doos en 2 Befaco Knurlies.

€225 - Behringer Neutron, Behringer Neutron
Komt met originele door, power adapter, 6 patch cables en handleiding. Heeft het meerendeel van de tijd in mijn grote case gezeten. Heb 'm getest na het terugzetten in de eigen case en alles werkt.

€100 - Make Noise Rosie, Make Noise Rosie
Komt in de originele doos en met 2 screws, niet 100% zeker of dat de originele zijn want het waren vrij standaard screws.

€75 - 2hp Logic, 2hp Logic
Kom in de originele doos met de geleverde screws. Nauwelijks gebruikt, sloot toch niet helemaal aan bij wat ik uit mijn rack wil halen.

€110 - Befaco Stmix (factory built), Befaco Stmix
Komt in originele doos en 2 Befaco Knurlies.

€225 - Behringer Neutron, Behringer Neutron
Komt met originele door, power adapter, 6 patch cables en handleiding. Heeft het meerendeel van de tijd in mijn grote case gezeten. Heb 'm getest na het terugzetten in de eigen case en alles werkt.