Net een hele mooie Shadow 48 voice verkocht via Marktplaats voor 9500 euro. Heel hard achteraan gelopen maar iemand was me voor met betere voorwaarden, lijkt verdomme wel of ik op een huis aan het bieden ben haha... Enfin, nog steeds gezocht dus. En graag voor 2024 prijzen, niet voor climax Covid prijzen.
*Wichtiger Hinweis * Meine Anzeige wird von Unbekannten außerhalb von kleinanzeigen.de zu...,Waldorf Wave Synthesizer in München - Milbertshofen - Am Hart
*Wichtiger Hinweis * Meine Anzeige wird von Unbekannten außerhalb von kleinanzeigen.de zu...,Waldorf Wave Synthesizer in München - Milbertshofen - Am Hart
Ik heb in het verleden met de verkoper te maken gehad - hij heeft destijds mijn OB-8 gekocht. Het is een zeer geschikte, aardige en serieuze synthliefhebber.
Ik heb in het verleden met de verkoper te maken gehad - hij heeft destijds mijn OB-8 gekocht. Het is een zeer geschikte, aardige en serieuze synthliefhebber.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.