Laboratorio Incognito
Ouwe rot
Dat is het ookZiet er voor mij uit als een enorme verbetering!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is het ookZiet er voor mij uit als een enorme verbetering!
Ik denk dat het reuze meevalt. Het ziet er heel intuΓ―tief uit in de videos die ik zie opduiken.Altijd spannend of het dan een verbetering is of niet. Persoonlijk zou ik de MPC workflow omgooien toejuichen, maar als je er inderdaad mee vergroeid bent is het wel even slikken.
Ah, u bent reeds in t bezit ?Dat is het ook![]()
SoonAh, u bent reeds in t bezit ?![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik het nu al een fantastisch apparaat vind. Echt onder de indruk
Ben benieuwd.. ik heb een tijd terug een MPC X gekocht omdat ik de ONE wat klein vond qua scherm... op de Force vond ik de arranger niet zo héél handson, om zelfde reden.. klein schermpje en veel submenuutjes voor editen.. en niet de workflow zoals je gewend bent op een computer met Ableton en een muis.. misschien daarom juist verwarrend??
mpc bible voor 3.0 wordt een volledige rewrite en opnieuw aan te kopenIk ben benieuwd of de MPC Bible nog bijgewerkt gaat worden naar deze versie.
Ik ben daar nu een paar keer mee aan de slag geweest, tot mijn genoegen moet ik zeggen, maar vraag mij af in hoeverre die kennis nog heel nuttig gaat zijn.![]()
Zo, dat is dan wel zonde, twee weken geleden aangeschaft. Dan toch maar helemaal doornemen. In ieder geval heb je dan een flinke portie basis kennis Mpc.mpc bible voor 3.0 wordt een volledige rewrite en opnieuw aan te kopen
Zo, dat is dan wel zonde, twee weken geleden aangeschaft. Dan toch maar helemaal doornemen. In ieder geval heb je dan een flinke portie basis kennis Mpc.
Moet wel bekennen dat je zonder enige kennis en na het kijken van een paar you tube filmpjes al een beat kan neerleggen, maar de Mpc heeft een enorme diepgang, en dat maakt het apparaat juist zo sterk.

Wat ik heb gehoord, kun je MPC 2 projecten openen en verder bewerken op 3. Hoe dat in de praktijk uitpakt weten we natuurlijk nog niet. Andersom zal niet gaan waarschijnlijkDat ze van programs afstappen zie ik echt niet zitten. Vervalt ook de hele backwards compatibility mee, en dat vond k juist zo tof... Tis een mooie update, maar betwijfel oftie helemaal voor mij als (oldskool) gebruiker is.

Racistwaarschijnlijk omdat geen enkele noord nederlander dat ooit in z'n hoofd gehaald heeft![]()

Wat ik heb gehoord, kun je MPC 2 projecten openen en verder bewerken op 3. Hoe dat in de praktijk uitpakt weten we natuurlijk nog niet. Andersom zal niet gaan waarschijnlijk![]()
Ik welIk zie nog geen reden om te updaten in ieder geval.