Doepfer A-190 geeft geen CV meer uit

Analogue100

Stamgast
Het ziet ernaar uit dat mijn A-190 midi > cv module (uit 2000... :beard:) van het inkomende midi signaal geen CV meer maakt. De gate doet het nog wel. Heb van alles geprobeerd maar het ligt nergens anders aan zo te zien. Een paar dagen geleden werkte het nog wel en er is niets veranderd aan mijn opzet. Heeft iemand zoiets al meegemaakt en/of zie ik iets over het hoofd? Of is het gewoon tijd voor een nieuwe? :)

Soortgelijke ervaring, maar dan met de clock. Niets aangepast, ineens ander gedrag (asynchroon). Heb zelf versie 1.03 dus misschien dat een update helpt (als ik het goed begrijp is 1.05 de meest recente), maar vooral vreemd dat er geen aanleiding lijkt te zijn.. ik lees dus met interesse even mee, hopelijk werkt die suggestie van Pojo voor jou..

Nee ik heb voor zover ik weet "nergens aan gezeten". Maar als het zoals bij stoter spontaan kan gebeuren, wie weet... Ben een paar daagjes weg geweest, ik ga het morgen proberen met een update. Ik laat het wel weten!

En jawel hij werkt weer!!! Geen update uitgevoerd maar een volledige reset gedaan van de module zoals in de manual staat: terwijl de kast uit staat alle 4 de knopjes op de A-190 ingedrukt houden (niet eens zo gemakkelijk met dunne vingers 8o)) en dan de kast weer aanzetten. Er ging van alles knipperen en vervolgens blijkt de module het weer normaal te doen. Maar hoe het zo gekomen is... ook voor mij een raadsel. Belangrijkste is dat het weer functioneert!
Dank jullie voor de reacties! :)

Back