• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Een paar modules uit mijn begin periode DIY

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Grumble

Happy Nerding
Ik ben wat experimentele modules aan het wegdoen:

Ten eerste wat ik de CHUCKER genoemd heb.
Dit is een euro module met een Nintendo Nunchuck.
5 analoge uitgangen: Joystick X en Y, Accelerometer X, Y en Z, en de twee schakelaars voorop de Nunchuck Zb en Cb
Helaas heb ik hier niet het schema meer van, wel de documentatie van de gebruikte componenten en het Arduino programma.
De gebruikte processor is een BluePill STM32

ten tweede de euro module wat ik de iSID noem, dit is een Orginele Commodore SID 6581.
De bedoeling was om hier een drone module mee te maken, geluid kan je er inderdaad mee maken, maar het programma (CPP icm Arduino) moet nog aangepast worden.
Met schema en documentatie van de gebruikte onderdelen.
De gebruikte processor is een Arduino NANO.

de derde euro module is wat ik de 2UG noem.
Dit is een dual ultra geluid afstand naar CV omzetter. De analoge uitgangen gaan van 0 - ca 5 volt bij een afstand vanaf de sensoren tussen de 0 en ca 100cm.
Ook is er voor elke sensor een gate die aangeeft als zich een object in de range bevindt (5 volt = in range)
Tevens voor elke analoge uitgang een slew limiter.

Om het makkelijk te maken vraag ik voor elke module 20€ waarbij de verzendkosten (ik heb maar 5 € neergezet, maar heb geen idee wat de verzendkosten zijn) voor de koper zijn.
Ophalen mag ook, ik woon in Eibergen, maar de 31e ben ik in Utrecht bij de Dutch Modular Fest...
En vragen staat natuurlijk vrij....

Attachments

• CHUCKER.jpg
    CHUCKER.jpg
    152,4 KB · Bekeken: 155
  • 2UG.jpg
    2UG.jpg
    188,3 KB · Bekeken: 128
  • iSID.jpg
    iSID.jpg
    218,1 KB · Bekeken: 123
Back