Behringer VP1 phasers

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Hoi,

Ik ben weer op zoek naar de Behringer VP1 phasers, twee stuks dus. Heb ze in het verleden gebruikt en waren vrij goedkoop bij Bax, maar deze zijn nu niet meer verkrijgbaar. Wie heeft ze liggen en doet er niets meer mee.

Kan ik weer mooie strijkers ala Jarre ermee maken.

Bax verkoopt geen Behringer meer.

Ik gebruik deze echt superb (zijn er direct 2 met meer instel mogelijkheden

1724263788799.png

Dank, ga ze bij Thomann bestellen en Ron, dank voor je bericht maar ga toch voor de twee VP's, goedkoper voor mij.

Twee VP1's zijn goedkoper dan het toestel wat Ron Boots (Grooveron) aan me voorstelde. Hij is uitgebreider, maar het gaat mij alleen om mijn strings op het Yamaha orgel de typische Jarre strings te laten maken en daarvoor zijn de twee VP1's voor mij dus wel voldoende, dus ook goedkoper.

Bax verkoopt geen Behringer meer.
Als ik bij Bax op behringer zoek komen er nog genoeg spullekes boven drijven. of is het zo dat ze de oude zooi nog verkopen, maar verder niets nieuws meer van Beh. inkopen?

Als ik bij Bax op behringer zoek komen er nog genoeg spullekes boven drijven. of is het zo dat ze de oude zooi nog verkopen, maar verder niets nieuws meer van Beh. inkopen?
Als ik kijk kom ik eigenlijk alleen de X-32 tegen.. daar hebben ze er nog wat van misschien. Verder alles sterk afgeprijsd en heel veel B-stock. Maar totaal niet een compleet assortiment met spullen die Behringer onlangs heeft uitgebracht.

Ik heb ergens horen vallen dat Behringer alleen nog aan 'grotere' winkels wil verkopen. Dacht hier zelfs..

Status
Please reply by conversation.
Back