Jam met (een soort van) vocals.

Wauw deze valt meteen goed in, klinkt heel goed in het laag op mijn koptelefoon. De stem spreekt me niet aan, maar is wel goed geplaatst ijkpunt voor de rest van de muziek. De key change overgang werkt enorm goed, heel tof. Rond 4:00 wordt de track opeens ook heel catchy, erg tof. Lengte van de track ook goed, aandacht van begin tot einde vastgehouden. Inderdaad beetje jammer van de snelle fade out op het einde.

Ja hoor, hijsweerlekker! Laatste deel vond ik het meest spannend.

Eens met @Nightly Build over de galm op de sample. Als sidechain compressie geen optie is, kan je ook simpelweg de dry/wet automaten in die clip, dus van 0 naar wat-je-wil gaan, na de sample, om zijn suggestie te proberen.

Wauw deze valt meteen goed in, klinkt heel goed in het laag op mijn koptelefoon. De stem spreekt me niet aan, maar is wel goed geplaatst ijkpunt voor de rest van de muziek. De key change overgang werkt enorm goed, heel tof. Rond 4:00 wordt de track opeens ook heel catchy, erg tof. Lengte van de track ook goed, aandacht van begin tot einde vastgehouden. Inderdaad beetje jammer van de snelle fade out op het einde.
Thnx man.
Ja die vocals is m'n nieuwe project.
Ik kan niet (luisterbaar) zingen, dus moet dat op een andere manier.
En die fade out klopt idd. Dat had ik anders willen doen, maar live.... Dus soms gaat het anders dan bedacht.

Ja hoor, hijsweerlekker! Laatste deel vond ik het meest spannend.

Eens met @Nightly Build over de galm op de sample. Als sidechain compressie geen optie is, kan je ook simpelweg de dry/wet automaten in die clip, dus van 0 naar wat-je-wil gaan, na de sample, om zijn suggestie te proberen.
Thnx.
Ja, alles komt samen in die live performance en daarna kan ik nog maar beperkt mixen. (de zang zat bij meer op, inclusief galm, op 1 kanaal, dus dat was over en uit qua aanpassingen).
Maar dat maakt het juist weer leuk voor mij.
Niet teveel in die details blijven hangen.

Back