milobravemusic
Ingeburgerd
Op mijn laatste post hele leuke en fijne reacties ontvangen, dus dankjulliewel. Ook zeker wat goede tips. Ik heb bijv. het tempo wat opgevoerd n ben eens gaan kijken naar moombathon, wat ik een hele interessante vind.
Ik was niet helemaal blij met de vocal en kon geen andere goede sample vinden, dus ben toen een nieuwe melodie gemaakt en daar trumpets mee gelayered. Die dan weer ge-export, 2x over elkaar gelayered met 1tje een hogere pitch en de andere n lagere pitch en distortion toegevoegt >> gewoon veel aan 't expirimenteren dus...
Bij lange na nog niet af, maar ben nu druk met school ivm examens dus ik kan me niet 100% focussen hierop dus daarom graag feedback
Ik weet al wel het 1 en ander wat ik wil veranderen (namelijk vooral meer moombathon loops, betere pluck sounds en spelen met de trumpets)
Groetjes
Ik was niet helemaal blij met de vocal en kon geen andere goede sample vinden, dus ben toen een nieuwe melodie gemaakt en daar trumpets mee gelayered. Die dan weer ge-export, 2x over elkaar gelayered met 1tje een hogere pitch en de andere n lagere pitch en distortion toegevoegt >> gewoon veel aan 't expirimenteren dus...
Bij lange na nog niet af, maar ben nu druk met school ivm examens dus ik kan me niet 100% focussen hierop dus daarom graag feedback
Ik weet al wel het 1 en ander wat ik wil veranderen (namelijk vooral meer moombathon loops, betere pluck sounds en spelen met de trumpets)Groetjes