• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential OB-6 Module

Prijs
1850 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Check Mate

Ingeburgerd
Te koop is een Sequential OB-6 module in optisch en technisch perfecte staat.
Ik ben zelf de oorspronkelijke eigenaar en heb de synth in 2017 bij Musicstore gekocht. Het klinkt zoals een Oberheim zou moeten klinken, maar helaas gebruik ik hem niet zo vaak als ik van plan was en investeer ik het geld liever in een betere audio-interface.
Bij de levering inbegrepen zijn de originele verpakking, het netsnoer en de gedrukte handleiding.
Ook voeg ik de hoogwaardige stofkap van Stardust toe.
De OB-6 kan ter plaatse worden getest en opgehaald. Volledig verzekerde verzending via DHL is ook mogelijk.
De synth komt uit een huisdiervrij en rookvrij huishouden.

Attachments

• IMG_E4870.JPG
    IMG_E4870.JPG
    211,3 KB · Bekeken: 205
  • IMG_E4866.JPG
    IMG_E4866.JPG
    206,3 KB · Bekeken: 180
  • IMG_E4867.JPG
    IMG_E4867.JPG
    165,4 KB · Bekeken: 149
  • IMG_E4868.JPG
    IMG_E4868.JPG