Sequencer, input gevraagd

Zo kan ik met mijn Arp-kloon, de Inseqt van Anyware instruments, stappen in willekeurige volgorde afspelen, maar dat kan ik niet met mijn Korg SQ-10. Daarmee kan ik wel het tempo moduleren.
Willekeurig komt er bij mij niet in, ik zie daar de meerwaarde niet van in, dan wordt het chaos en daar hou ik niet van.
Er komt wel een trigger input, als ik daar een LFO op aansluit kan ik het tempo modelleren.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het hoeft geen chaos te worden, zelfs niet als je noten in een willekeurige volgorde (random) laat afspelen. Dat heb ik een paar keer aangetoond en die muziek is uitgebracht en verkocht. Maar meestal gebruik ik de functie voor modulaties.

20241003_114248.jpg
Hardware is klaar, programmeren is begonnen...

Topper!

Ik heb hier ook nog 2x 4 fader boards liggen. Ik zou graag meedoen tzt en als dat ook onderdeel van je idee is uiteraard

De modules die ik maak, zijn puur voor mijn eigen synthesizer en zijn (meestal) single prototypes en niet als aanloop voor de verkoop.
Neemt niet weg dat ik met plezier mijn schema's en code vrijgeef als er fatsoenlijk om gevraagd wordt. Iets wat nogal eens vergeten wordt.
Op youtube krijg ik wel eens de vraag (😎) schema's, code?
Daar reageer ik dan meestal niet op.
Mijn hobby is het bedenken en bouwen van modules...

Topper!

Ik heb hier ook nog 2x 4 fader boards liggen. Ik zou graag meedoen tzt en als dat ook onderdeel van je idee is uiteraard
Ben ook idem dito bezig. Bij een RaspberryPico die eigenlijk een Aduino is zo ik me heb laten vertellen.
Ik kan nu hello neerzetten en verwijderen / leegmaken. van py > naar > uf2 Een weggefding van een dorpsgenoot.
Kost weinig.

Back