The last Rekkr (ambient/gitaar)

SanderSwi

Ouwe rot
ik weet dat dit een synth forum is... maar 1x een uitzondering moet kunnen dacht ik

The last Rekkr

voor het eerst in ~10 jaar weer eens iets "serieus" met gitaar gedaan! de laatste 5 jaar waarschijnlijk mijn gitaar maar zon 15keer aangeraakt dus ik vind em goed gelukt
😃

serieus staat tussen quotes omdat ik oprecht geen idee heb welke toonladder of noten ik speel... puur op gehoor en hart

Hola.
Allereerst goed dat je weer muziek maakt dan.
Wie weet wat er volgt.
En lekker doorgaan.
Kon ook een syntgeluid xijn dus je zit goed.
Leuk.

Groeten van andreos.

Hola.
Allereerst goed dat je weer muziek maakt dan.
Wie weet wat er volgt.
En lekker doorgaan.
Kon ook een syntgeluid xijn dus je zit goed.
Leuk.

Groeten van andreos.
thanks, en doe genoeg met mijn synths puur mijn gitaar die ik al zo lang niet had aangeraakt

er zit inderdaar een lekker ambient synth achtig laagje onder met de cosmos

Niks mis mee, klinkt prima en mooie sound!
Ben het er ook mee eens, alleen maar tof dat je weer dingen probeert. Plezier is wat voorop staat ongeacht welk instrument! :koffie:

Hey, leuk hoor! Voor mij mocht het wel meer zijn :)
thanks! ja altijd probleem wat ik heb met improv is dat ik het mooi genoeg vind om het langer te maken maar ik wil het ook niet te veel laten herhalen/meer kans op een speel fouten (zeker omdat ik echt een gitaar noob ben/zo lang niet gespeeld heb)

maar mogelijk dat ik er nog wel een keer op terug ga komen voor een extended versie want ik vind de tonen zelf ook wel heel mooi

Amai elke minuut gereageerd op een ander bericht en zo 10+ berichten achter elkaar. Verwijderd men topic anders gewoon dan valt het minder op.
Ik zet notificaties bovenaan altijd uit nadat ik heb gereageerd. Dan krijg ik die niet meer te zien. (niet meer volgen)
Vind dit systeem ook vrij irritant, wat mij betreft zou een optie [alleen een notificatie als iemand op 'jouw' antwoord reageert] beter werken. Maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.

Hoe dan ook, ik probeer eens in de zoveel tijd alle tracks te beluisteren en commentaar te geven.
Dan moet ik wel ff wat tijd hebben (en zin), dus vandaar dat er dan wat meer achter elkaar komen :)

Helaas kan ik jouw tracks vaak niet meer beluisteren, omdat ze verwijderd zijn, maar dat is dan mijn pech.

Klinkt lekker. Die drone op de achtergrond doet mijn denken aan het sarodspel van Indiase muziek dat ik onlangs live in iemands huiskamer beluisterde. De sarod produceert namelijk naast melodie ook een drone-achtig geluid.

Klinkt lekker. Die drone op de achtergrond doet mijn denken aan het sarodspel van Indiase muziek dat ik onlangs live in iemands huiskamer beluisterde. De sarod produceert namelijk naast melodie ook een drone-achtig geluid.
die drone is wat ik op het begin inspeel over elkaar heen gelooped, nog nooit van een sarod gehoord benieuwt wat dat dan is! zal eens opzoeken

Het klinkt een beetje alsof je je gitaar wat aan het stemmen bent en elk moment een riff kunt beginnen te spelen. Maar dat gebeurt niet.

De lage tonen er onder die je loopt geeft het wel een lekker duister sfeertje, het heeft potentie maar mist een goeie riff en/of solo.

Het klinkt een beetje alsof je je gitaar wat aan het stemmen bent en elk moment een riff kunt beginnen te spelen. Maar dat gebeurt niet.

De lage tonen er onder die je loopt geeft het wel een lekker duister sfeertje, het heeft potentie maar mist een goeie riff en/of solo.
het is juist als ambient/rustgevend bedoelt niet iets vol solos, beetje door chords of orion geinspireerd mocht je met hem bekent zijn.

bovendien is gitaar niet perse waar mijn talent ligt :D

Back