Signature Synths

Welkom!
Ik zoek nog een goed huis voor wat oude meuk.... dus als je nog ergens opzoek naar bent.... :engel:

Import Helmonder sinds 3 jaar, maar erg op mijn plek hier!
Ik gebruik de Omni sporadisch maar wel graag, al mis ik wel de midi want met die nieuwe Omni heb ik wel erg leuke dingen gezien.
Maar werkt wel het beste als een synth een flinke polyfonie heeft natuurlijk, en je wil toch wel graag iets met velocity doen in zo'n harp/piano swirl.
De 84 heeft een handicap: de tuning zit onder de kap en als je die dichtschroeft detuned hij snel dus op t Youtube filmpje moest ik alles 1 toon lager berekenen en dat is teveel voor mijn hersentjes:

Import of niet, verdoemt zijn we allemaal als helmonders :D

toevallig ergens opgetreden? misschien heb ik je wel ooit eens gezien bij muziek cafe bv

Import of niet, verdoemt zijn we allemaal als helmonders :D

toevallig ergens opgetreden? misschien heb ik je wel ooit eens gezien bij muziek cafe bv
En Helmonsters.

Ik heb in een paar bandjes gezeten, o.a The Police- en 1 met Neil Young covers maar dan als drummer.
In de omgeving van Vlaardingen wel opgetreden.

En Helmonsters.

Ik heb in een paar bandjes gezeten, o.a The Police- en 1 met Neil Young covers maar dan als drummer.
In de omgeving van Vlaardingen wel opgetreden.
die zijn dat dubbel :P

maar vlaardingen is toch wel een andere uithoek (en andere tijd muziek) dan waar ik normaal heen ga alhoewel er genoeg voorbij komt hier

Back