Tafel model. Digitaal, samples en user wavetables! Met analoge filters die resonant en zelf oscillerend zijn.
Suboscolator.
FM
Drift (8bit)
Mpe support
sequencer en arpeggiator
Volgens de Google AI zou het een ARM Cortex zijn maar net als het antwoord dat jij kreeg, lijkt dit hallucinatoir. Kan geen enkele bron vinden waar de techniek wordt genoemd.
Dat weet alleen meneer polyvera of iemand met een schroevendraaier.
Mijn vraag is dan: is dat belangrijk om te weten want het gaat uiteindelijk hoe die pi (of whatever) geprogrammeerd is en de kwaliteit van de sound van het ding. De kosten zitten niet in de processor maar in de ontwikkeling van de synth(engine)
uiteindelijk is elke digitale synth gewoon een stapeltje software maar toch zijn er geen twee hetzelfde.
Mijn vraag is dan: is dat belangrijk om te weten want het gaat uiteindelijk hoe die pi (of whatever) geprogrammeerd is en de kwaliteit van de sound van het ding.
Eens, al vind ik het zelf ook altijd wel leuk om te weten wat voor techniek er in zit vanuit nerderigheid. Uiteindelijk gaat het om wat 'ie kan en hoe 'ie klinkt natuurlijk.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.