Viavia electronica (opamps, ic's vanalles)

Status
Please reply by conversation.

MstrFX

B T N!
Hierbij wil ik graag een draad opstarten waar ik en eventueel andere forum gebruikers hun nodige onderdelen kunnen vragen, liefst ruil ik tegen andere onderdelen.

Ik zoek nu als eerst

1. Burr Brown 8 dip DRV134PA (of vergelijkbaar)
2. NE5532N dual opamp (of vergelijkbaar)
3. TL072CP OPAMP (of vergelijkbaar)
4. LM339N QUAD COMPERATOR
5. SSM2018P VCA (of vergelijkbaar en wellicht beter model?)
6. SSM2142P BALANCEND OUT DRIVER (of vergelijkbaar en wellicht beter model?)
7. POTENTIOMETER (2 in 1) 10KBcc+100KA channel lev and PAN.
8. Male Female jumper kabels (10 tm 15cm koper draad)

Als iemand een discreet model van bovenstaande heeft, weet of schema hoor ik dat ook graag.

Ben nu een jaar aan het verzamelen dus als je zelf iets zoekt om te ruilen ik hoor het graag. Ik ga even ali en amazonminderen.

Eurorack headers
Verschillende maten ic sockets
Xlr toebehoren
transformatoren
Enz enz.

Komt bij 4x mosfet maar dan liever >100w warmte afgifte
Heeft iemand vergelijkbare liggen?
IMG_5888.jpeg

Ik heb inmiddels ook best wat onderdelen voor Diy te ruil.

Ik heb voor 1 project andere 3.5mm mono Jacks nodig. (3)

Iemand?
IMG_6101.jpeg

Hi ja die moet in hebben maar het kan zijn dat het in m’n bestelling zit die onderweg is van Thonk ik ga als alles binnen is even inventariseren.

Heb jij ze liggen eventueel? Heb er eigenlijk maar 3 nodig..

AH nice! ik laat je weten of het nodig is zodra alles binnen is en ik zie wat wel en niet past.
Zoek jij nog wat?

heeft iemand nog 10pin male eurorack headers? ik kan eventueel 16pin ruilen

Heeft iemand nog wat vershillende diodes zoals germanium, zener, schottkey non smd over om mee te experimenteren?
heb dingetjes te ruil of cash..

Bestaat er eigenlijk een nederlandse elektronica onderdelen marktplaats? Vraag me af of hier vraag naar is. Ik loop er in ieder geval tegenaan dat ik als ik iets wil kopen maar weinig onderdelen nodig heb en dan vaak vast zit aan hoge verzendkosten en/of meer aantallen die je moet aanschaffen.

Ja ik heb hetzelfde vandaar dat ik dit maar probeer. Ik merk toch ook vaak dat ik niet alles bij 1 bedrijf kan bestellen.

@cream wat zoek jij?
Opzich sta ik ook open voor inkoop acties

Ja ik heb hetzelfde vandaar dat ik dit maar probeer. Ik merk toch ook vaak dat ik niet alles bij 1 bedrijf kan bestellen.

@cream wat zoek jij?
Opzich sta ik ook open voor inkoop acties
Nu nog niks. Heb laatst een Octave Cat gekocht en helemaal opgeknapt. Nu heb ik vorige week een Polivoks gekocht en die wil ik ook opknappen. Weet nog niet waar ik tegenaan ga lopen...

Ik ben zo autistisch dat ze wel hetzelfde moeten zijn gehehe.. ze zijn 25mm breed (skirt) naar 20 en 15mm hoog. d shaft.

Status
Please reply by conversation.
Back