quick & brite & endorphins & etcetera

miketv

Stamgast
hoi

ben er weer, laat ik me opnieuw maar ff voorstellen

ik ben thomas, en ik doe hetvolgende:

quick & brite
grote prijswinnaar dance 2000, combi van electro, techno, idm, electronica, whatever. hiermee treed ik regelmatig (nu al weer een jaar of 8) live op met de halve studio (nee geen computer) op het podium (oa 909 + 303 + 101 + nord2 + mackie + mc303x2 + matrix1000 + emuesi32 & fx)
tot nu toe 2 ep's, single, en album uit
www.quickandbrite.nl

endorphins
mn solo project, meer gebroken beats, melodie. introverter en niet per definitie dansbaar. hiermee speel ik af en toe op selecte data live.
1 ep + 1 remix lp+cdrom uit + remix voor speedy j's 'borax' (www.speedyj.com)
dit jaar volledig debuut album + ep + tracks op compilaties
www.endorphins.tk

euphonic
non-format internetradio, samen met dj hector hectlectic. stuur ons je mix als je een uur kan vullen met interessante audio (hoeft dus niet per se muziek te zijn!)
[euphonic]
sperwerhorst 78
3815 at amersfoort
www.euphonic.nl

mediawar
webdesign (voor oa. arling & cameron)
www.mediawar.com

:-)

thomas

uhh welkom

Welkom terug thomas,

Ik was toevallig een tijdje terug nog op jullie q&b homepage geweest! *heb daar geloof ik ook het guestbook gesignd

Die remix van Borax ken ik nog niet, ik zal hem even gaan beluisteren!
Ik heb laatst ook een remix van Speedy J gemaakt (Vopak) maaruh...hoe heb je geregeld dat het op zijn site werd gezet??

Oja, ik heb ooit via Napster eens een Efteling-Carnaval remix van jou en tonylittle gehoord...Die vonnik wel vet, maar is nergens meer te krijgen (volgens mij??) of wel?

(weer) veel plezier op het forum toegewenst.

Groeten Oxy

Laatst gewijzigd:
hoi thomas! ik zag je al rondzwerven, leuk om je hier tegen te komen. Heb je er onlangs nog interessante nieuwe gear bij?

Wow mike! Dat is geweldig! ;)

'Efteling-Carnaval remix' toch niet de Giel Beelen versie? :D

Ennuh, ja, welkom terug. :)

neeeeeeeeeeeee niet die giel beelen mix
die is veel te irritant, en veel minder origineel aangepakt

nou nou wat een warm welkom ;-)

eeh efteling-carnaval mix ? klinkt goed, maar ik zou zelf zo niet meer weten wat je bedoeld..
we hebben onze radio3 mix wel als mp3 online staan op www.quickandbrite.nl (overigens niet bij giel maar bij claudia, bij giel was live en snachts (staat overigens ook als rm op de site))

wat betreft gear, ben nu bezig de theremin te beheersen, wat nogal wat tijd kost ;-) en ben nog steeds bezig de nord modular te doorgronden, heerlijk apparaat.
ben qua gear aardig verzadigd eigenlijk, zit niet meer zo te springen om extra spullen, eerder om nieuwe knoppen op mn mmt-8 sequencer, en die gaan er ook zeker op komen dankzij de vriendelijke heeren der music house (utrecht)

thomas

welkom vers en toch niet....
een keer gezien tijd terug metropolis Rotterdam

Hee Q&B veel van gehoord, uit Utrecht toch?? Ben ik vaak te vinden! Welkom, maar goed als jij hier eerder als ik was moet je mij ook nog welkom heten ;)

hierbij heet ik iedereen welkom ;-)

maarre ik woon in amersfoort, maar als je nog een huisje voor me hebt (huur) in utrecht, dan ben ik zeker daar te vinden

thomas

Welkom

haha, 2 MC303's wat moet je er mee:W

hey thomas!

welkom hiero... goh, ik zou toch zweren dat ik wel 1 compilatie weet waar endorphins later dit jaar op uit gaat komen ;-)

Back