• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Yamaha 03D digitale mixer

Prijs
150 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

polytroniq

Nieuwkomer
Yamaha 03D digitale mixer in goede staat. Alles werkt goed.

Altijd met veel plezier mee gewerkt.

De 03D bied ik te koop aan omdat ik ben overgestapt naar de Soundcraft Signature 24 MTK.

Er staat al best lang een 03D te koop op MP voor € 299, maar die van mij mag minder opbrengen, vandaar vraagprijs € 150.

(zie mijn advertentie op Markplaats)

Ik wil ervan af want hij staat in de weg. En ik vind het leuk als iemand anders er plezier van kan hebben. Het is een hele fijne en uitgebreide mixer.

Dus doe gerust een bod, wie weet komen we snel tot een deal.

De mixer heeft 16 mono kanalen en 1 stereo kanaal. Dat komt dus neer op 18 kanalen.

Er zit een expansion board in met 8 extra mono kanalen.

Dus je hebt in totaal 26 kanalen.

Je kunt alle mono kanalen mono gebruiken maar je kunt zoveel kanalen als je wilt op stereo zetten. Als je wilt, kun je er dus 12 stereo kanalen van maken. Samen met die 1 stereo input heb je dan dus 13 stereo kanalen.

De mixer werkt heel intuïtief en is eenvoudig te bedienen en eenvoudig af te lezen met het grote display. Het display is in uitstekende staat. Het is helder en duidelijk leesbaar en er zitten geen krassen op.

De faders zijn gemotoriseerd.

Als je bijvoorbeeld 2 mono kanalen koppelt om er een stereo kanaal van te maken, worden beide faders gekoppeld. Je hoeft dan maar 1 fader te bewegen. De andere fader beweegt dan automatisch mee.

En je kunt de instellingen opslaan. Zo kun je dus per track de instellingen bewaren. Je kunt ook instellingen dumpen en laden via MIDI. Zo kun je de instellingen per track in je DAW opslaan.

Je kunt de 03D als slave instellen met een externe word clock. Dus als je een moderne audio interface hebt, met word clock out, kun je de geluidskwaliteit nog verbeteren.

Op de rechter kunststof zijkant zit een kleine beschadiging. Dat was al zo toen ik hem kocht jaren geleden.

Ik heb de mixer opgeborgen in een kunststof box. Als je wilt, mag je die erbij hebben. Dat is ook handig voor het vervoer.

Vanwege omvang en gewicht (16 kg) is verzending niet mogelijk.

Ophalen is in Eindhoven (Strijp-S postcode 5617BC).

Als het niet ver weg is, wil ik de 03D ook wel bezorgen.

Attachments

• IMG_0027.JPG
    IMG_0027.JPG
    211,9 KB · Bekeken: 158
  • IMG_0037.JPG
    IMG_0037.JPG
    168,8 KB · Bekeken: 148
  • IMG_0038.JPG
    IMG_0038.JPG
    173,1 KB · Bekeken: 144
  • IMG_0039.JPG
    IMG_0039.JPG