Wie gaat er naar ADE 2024 (en wat ga je doen)?

Al 10 jaar niet geweest, en dit jaar ook weer niet helaas. Veel plezier! En succes @Jason31 πŸ‘

Ik koop enkel vinyl dus geen idee wat ik daar nog ooit zou zoeken. Was t vergeten maar de laatste keer ik op zo n event was, verkocht men die oranje kussens voor onder de pootjes vd sl1200 πŸ˜‚

Bleek geen blijvertje. Have fun!

Geen idee wat ik ga doen. Er is iemand die met mij naar de Label Night van Libertas wil, maar ik denk dat ik stiekem thuis blijf :D

Nee, da's een beetje een probleem. Heb ook wel paar dingetjes gezien die me leuk lijken maar dat is in het holst van de nacht ver buiten mijn bedtijd, laat staan dat er qua OV nog wat te doen is rond die tijd.

Het is weer zover, vanaf vandaag (wo 16 okt) trilt Amsterdam op zijn grondvesten tijdens Amsterdam Dance Event 2024. Ga jij erheen en wat ga je doen?

Ik ga met een medeproducer en forumlid woensdag naar de Label Night van Libertas. Daar geeft onder andere @Jason31 een DJ-set weg. Zin in πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Iedereen is welkom, en @Martinez gaat ook draaien! Overigens is het al vanaf 16:00 tot 22:00, Libertas Music & Libertas Music Radio β€” ADE

Als ik in de buurt was zou ik Markus Schultz in de Melkweg zeker even een bezoekje brengen. Misschien ook naar This Is Trance. Helaas is het net iets te ver weg… Mooie herinneringen aan andere edities: Armin en de trance clan in de HMH (2014), en ook aan Cosmic Gate en Ferry een paar jaar eerder in Passenger Hall.

Ik zou morgen toch een maat gaan opzoeken in amsterdam dus wellicht dat we nog ergens een dansje gaan wagen, iets kleinschaligs niet te duur en niet stampvol het liefst :dj:

AADE (Amsterdam Alternative Dance Event) lijkt me wel wat.

"From 16-20 October Amsterdam Alternative organizes the 6th edition of the AADE (Amsterdam Alternative Dance Event). It’s not an anti ADE initiative but a small-scale, affordable, exciting, eclectic alternative for those who want something else than the predictable big names that we see each year on ADE."

Cosmic Gate en Ferry een paar jaar eerder in Passenger Hall.
2010 was dat, Passenger Terminal. Dikke set van Ferry inderdaad. Feestje zelf was niet zo geweldig georganiseerd, ik had het idee dat er wat zwart geld witgewassen werd. Grappig, we hadden elkaar dus al jaren eerder tegen kunnen komen.

Inderdaad ja! Is het een paar jaar later toch nog gelukt. Maar inderdaad goede set van Ferry toen. Locatie (waarschijnlijk mede door bepaalde substanties die ik toen tot me nam) was vet, maar slecht geluid. Niet de beste locatie voor een feest πŸ˜„

2010 was dat, Passenger Terminal. Dikke set van Ferry inderdaad. Feestje zelf was niet zo geweldig georganiseerd, ik had het idee dat er wat zwart geld witgewassen werd. Grappig, we hadden elkaar dus al jaren eerder tegen kunnen komen.
Ferry unfortunate πŸ€ͺ

Ik ga naar een opening concert, maar dat is minimal music op harp. Heeft 0 met dance te maken maar wel leuk.
Midi Amsterdam doet meet the makers in de winkel erg leuk. Blog
Paar jaar geleden heb ik op die manier Roger Linn even gesproken.

Dit lijkt me wel leuk...

maar van 23.00 tot 06.00 uur, dat ga ik echt niet meer redden op mijn leeftijd.

:)
Nee, da's een beetje een probleem. Heb ook wel paar dingetjes gezien die me leuk lijken maar dat is in het holst van de nacht ver buiten mijn bedtijd, laat staan dat er qua OV nog wat te doen is rond die tijd.

Hotelletje pakken is dan de oplossing. Wel weer extra pingping weg.

De laatste keer dat wij gingen was meen ik 2013 of 2014. Speciaal voor Seth troxter kaarten besteld, hotel erbij, The works. Mijn vrouw kreeg rond de klok van 10 toch wel Zin om te gaan(fomo), en ik denk, oh das veel te vroeg joh. Toch gaan. Zien we de timetable hangen bij de toiletten… draait ie pas om 04.00 uur. Boomers als we zijn waren we natuurlijk om 01.30 al aan t inkakken, en om 01.45 toch maar terug naar t hotel πŸ€ͺπŸ€ͺπŸ€ͺ

Die 800 euro voor 3 uur was net ff te duur om t nog eens te doen πŸ˜‚πŸ˜‚

Back