Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Iedereen is welkom, en @Martinez gaat ook draaien! Overigens is het al vanaf 16:00 tot 22:00, Libertas Music & Libertas Music Radio β ADEHet is weer zover, vanaf vandaag (wo 16 okt) trilt Amsterdam op zijn grondvesten tijdens Amsterdam Dance Event 2024. Ga jij erheen en wat ga je doen?
Ik ga met een medeproducer en forumlid woensdag naar de Label Night van Libertas. Daar geeft onder andere @Jason31 een DJ-set weg. Zin in![]()
Nou bij ons dus einde middag, begin vd avondNee, da's een beetje een probleem. Heb ook wel paar dingetjes gezien die me leuk lijken maar dat is in het holst van de nacht ver buiten mijn bedtijd, laat staan dat er qua OV nog wat te doen is rond die tijd.
Snap ik op zoβn doordeweekse dagVerwacht mij niet voor 18:00 hoor @Jason31 . Heb eerst nog een werkdag af te ronden.

"From 16-20 October Amsterdam Alternative organizes the 6th edition of the AADE (Amsterdam Alternative Dance Event). Itβs not an anti ADE initiative but a small-scale, affordable, exciting, eclectic alternative for those who want something else than the predictable big names that we see each year on ADE."
2010 was dat, Passenger Terminal. Dikke set van Ferry inderdaad. Feestje zelf was niet zo geweldig georganiseerd, ik had het idee dat er wat zwart geld witgewassen werd. Grappig, we hadden elkaar dus al jaren eerder tegen kunnen komen.Cosmic Gate en Ferry een paar jaar eerder in Passenger Hall.
Ferry unfortunate2010 was dat, Passenger Terminal. Dikke set van Ferry inderdaad. Feestje zelf was niet zo geweldig georganiseerd, ik had het idee dat er wat zwart geld witgewassen werd. Grappig, we hadden elkaar dus al jaren eerder tegen kunnen komen.
Dit lijkt me wel leuk...
![]()
maar van 23.00 tot 06.00 uur, dat ga ik echt niet meer redden op mijn leeftijd.
![]()
Nee, da's een beetje een probleem. Heb ook wel paar dingetjes gezien die me leuk lijken maar dat is in het holst van de nacht ver buiten mijn bedtijd, laat staan dat er qua OV nog wat te doen is rond die tijd.