Wie gaat er naar ADE 2024 (en wat ga je doen)?

€20 maar alsnog een goot verschil met de huidige prijzen. Markus Schulz houdt het nog netjes met €30 maar die staat ook in z'n eentje. Luminosity kost gewoon €60 in de voorverkoop.

Maar daar was jij dus ook (woensdag 20-10-2010)? Dan was je zeker ook bij Paul van Dijk op de donderdag; mijn eerste aanraking met de muziek van Giuseppe Ottaviani... :halleluja
zou goed kunnen m, €20. Echt spot goedkoop! Maar hebben we daar elkaar ook misgelopen… :)

Die op donderdag heb ik niet meegepakt. Was gewoon een werkweek, en met Armin op woensdag vond ik het wel mooi. Terugkijkend was dat een mooie tijd waar ik nog regelmatig naar een feestje ging. Zou wel weer willen, maar het is zo ver weg vanaf hier. Armin trad hier van de de week op bij Tomorrow Land. Buiten de afstand (reistijd van 24hr), sla ik zijn standaard party set op dat soort feesten liever over.

Ik zou nog wel naar d Clone Pop Up willen nu vanwege Legowelt.....maar ben aan t werk. En vanmiddag naar Utrecht voor Front 242

Vrijdag naar Nils Frahm in de NDSM werf. Is meer piano en filmisch en heeft eigenlijk niet veel met dance te maken, maar ik hou dan ook niet van de meeste dance, dus dat komt mooi uit :-).

Vrijdag naar Nils Frahm in de NDSM werf. Is meer piano en filmisch en heeft eigenlijk niet veel met dance te maken, maar ik hou dan ook niet van de meeste dance, dus dat komt mooi uit :-).
Dat wordt puur genot! Veel plezier!!

Niet doen! Het leven is wat je er zelf van maakt. Een mooie wandeling door het bos is helemaal gratis en net zo leuk 😊
Als je lang blijft ga je op in de sfeer.
Een van de vorige keren had ik een mengsel van drug+drank te pakken gekregen in een afbreek groepje.
Op de fiets naar verschillende locaties want autorijden is dan te link.
Er zullen er er hier wel zijn die het niet met me eens zijn.
Maar ik houd niet van dat lichamelijk geëxperimenteer.

Back