[melodic acid techno] Mixture

Er mag al van in't begin met de hi-hat filters gespeeld worden. Dan, als de melodie inkomt... die dient als lead hé? Daarom zou ik 'm wat meer naar voor laten komen door hem bvb een tikkeltje luider te zetten, of layeren (en automaten) met een andere sythn. Zeer goed gemixed en gemasterd. Ik zou in't algemeen wat meer spelen met de filters, en wat stutters toevoegen. Succes! Gloomy

Vind het intro een beetje saai. Mis een synth geluidje of iets dan alleen percussion. Die clap die zo nu en dan terug komt vind ik lekker klinken. Strak met een sterke attack en ook de gebruikte reverb daarop is erg fijn. Zelf zou ik dan de track rond een minuut laten beginnen. Kan er zo vanaf :D De acid melodie vind ik goed gedaan. Raakt me wel ergens die melodie. Heeft ook iets old school achtig, de melodie zelf. Een break met alleen die acid melodie, wat dan opbouwt met een partij anders synths zouden het goed doen bij mij. En dan vervolgens weer die dikke kick er in. Die is wel erg lekker. Outro mag ook nog wel een stuk vanaf.

Lekker!
Vooral die acid lijntjes.
Ik zou er nog een breakdown aan toevoegen zelf (dat wordt cliché, maar goed, het is geen duistere indu techno, dus een beetje handjes omhoog mag wel).
Eigenlijk is hij nog wat kort, als je de minuten er af haalt die voor het mixen zijn.

Back