Gezocht, Roland R8 kaartjes SN-R8-06, SN-R8-10 en SN-R8-11

Status
Please reply by conversation.

Dirk_Hendrik

Stamgast
Gezocht dus de Roland R8 kaartjes SN-R8-06, SN-R8-10 en SN-R8-11.En daar wil ik echt met alle liefde een mooie prijs voor neerleggen maar niet die exorbitante bedragen die als gevolg van Reverb gevraagd worden voor meer dan 2 jaar lang onverkochtte waar met als argument "dat dat de "gangbare" marktwaarde is". Heb je wat en wil je er vanaf voor een prijs waarbij we allebei het gevoel hebben een goeie deal te maken, leaat me het dan weten.

Ben even het merk kwijt, maar je zou nu kaartjes moeten hebben waar je je eigen samples kan opzetten...

Bump.
Iets met de slogan van Pokemon en de aanschaf van een Waverex veranderde dat niet. Ben nog steeds op zoek naar een SN-R8-11.

Bump.
Iets met de slogan van Pokemon en de aanschaf van een Waverex veranderde dat niet. Ben nog steeds op zoek naar een SN-R8-11.
Op Reverb staat er een SN-R8-11 te koop, van een verkoper in Aywaille (België).
Weekeindje Ardennen om de kaart op te halen ? :P

WOW !
Als ik zie hoeveel die kaartjes (en die van de SN en/of JV reeks) nu kosten, dan heb ik spijt dat ik mijn collecties van die kaartjes indertijd voor zo weinig geld heb verkocht. :stupid

Niet kosten😉 Wat ervoor gevraagd wordt.

Sommige van die listings lopen al maanden tot jaren. Als iets zo lang te koop staat is de prijs dus niet realistisch en zit de verkoper op een sucker te wachten. Dit illustreert alleen maar hoe het Reverb platform prijzen voor gear fuckt. En daarom, Klinkske, is die in NL ook te ver. Desalniettemin dank voor de heads up.

Niet kosten😉 Wat ervoor gevraagd wordt.

Sommige van die listings lopen al maanden tot jaren. Als iets zo lang te koop staat is de prijs dus niet realistisch en zit de verkoper op een sucker te wachten. Dit illustreert alleen maar hoe het Reverb platform prijzen voor gear fuckt. En daarom, Klinkske, is die in NL ook te ver. Desalniettemin dank voor de heads up.
Inderdaad, de prijzen voor dergelijke kaartjes zijn op Marktplaats en 2dehands een stuk lager.
Helaas staat er geen SN-R8-11 tussen.
Mijn kaartjes zijn indertijd aan Thoma Okaze in Asse (België) verkocht.
Hij heeft er nog een aantal te koop voor €25, maar ook daar helaas geen SN-R8-11.

Inderdaad, de prijzen voor dergelijke kaartjes zijn op Marktplaats en 2dehands een stuk lager.
Helaas staat er geen SN-R8-11 tussen.
Mijn kaartjes zijn indertijd aan Thoma Okaze in Asse (België) verkocht.
Hij heeft er nog een aantal te koop voor €25, maar ook daar helaas geen SN-R8-11.
Exact, en daarom geen 25 euro. Economie is niet zo ingewikkeld ;)

Status
Please reply by conversation.
Back