Bombario - Leven (Michiel Stoter Remix)

stoter

.
Dag allemaal,

Toen @bombario afgelopen zomer zijn track Leven met ons deelde, kreeg ik inspiratie om 't te remixen. Heb Rutger een berichtje gestuurd, die enthousiast reageerde en meteen de sporen met me deelde. Gaaf. Heb er met veel plezier aan gewerkt, en hoop dat 'ie fijn binnen komt! Laat gerust weten :)

Zal vanavond voor de Soundclouders hier ook nog even een linkje delen.

geniet!
xx

klinkt goed.
wel erg hetzelfde als het origineel.
ik had daar harmonisch wat meer uit de kast getrokken vooral om die knullige keychange anders te verpakken.

Wel heel goede productie enzo.

sorry is maar mijn ongezouten mening.

In één woord: vet!

Doet me een beetje aan Nils Frahm - Says denken qua akkoordprogressie en opbouw (van redelijk minimalistisch tot complete bombast). Lekkere geluiden ook. Kan weinig verbeterpuntjes bedenken, alleen dat het in het breakje halverwege wel erg dood neervalt met die korte pauze en het daarna vrij droog gewoon weer verder gaat. Die hoge arpjes waar je in de laatste twee minuten mee strooit, had ik bijvoorbeeld misschien iets meer galm gegeven. Maar goed, topnummer! :okdan:

Mooie track, de eindeloze opbouw, mooi pure synth sounds, ik hoor er zelfs wat krautrock achtigs in vanwege het melodieus repetatieve. Ik had Bombario's Leven nog niet gehoord, maar geslaagde projecten chappeau :okdan:

Het breakje zou ook mijn enige kritiekpuntje zijn, werkt net niet helemaal.

Laatst gewijzigd:
lekkere sfeer met een sausje stoot erover! Van begin tot het einde genoten! Ben benieuwd in welke serie of film we dit ooit terug gaan horen :)

Heb m nu 3x beluisterd om te kijken waar de kritiques vandaan komen, maar ik hoor ze niet. Misschien dat als je even iets anders doet en je afgeleid bent t moment ff kwijt bent, maar ik heb t totaal niet gehoord. De abrubte stop aan het einde voelde ik al aankomen, en is wat mij betreft spot on 👊

Deze is er nog steeds eentje waar ik trots op ben. Grappig concept (beat-loze trance), superleuk om te doen - en gewoon tevreden. Ook wel eens leuk.

Supertof dus, om jullie complimenten te lezen. Whoa. Geeft de burger moed. Dank jullie wel - ook voor de tips! Sta nog steeds achter m'n keuzes bij deze, maar neem de suggesties zeker mee, goed voor een volgende.

Back