• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha 70s knoppen / Yamaha CVP50 piano

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Freezz

Stamgast
Ik heb in de aanbieding

- fader/slider caps van een Yamaha Electone orgel, volgens mij hetzelfde als de yamaha synths uit die tijd maar geen garantie dat ze passen. € verzendkosten

- een CVP50 piano met gewogen toetsen en ingebouwde speakers, doet het nog wel maar heeft veel liefde nodig. Van een aantal toetsen werkt het mechaniek niet helemaal goed. Slechts 1 kant van de speakers geeft geluid, heeft denk ik met de koptelefoon aansluiting te maken (maken/verbreken jack) Is redelijk makkelijk in delen te vervoeren. Alleen ophalen dus! Geen idee wat voor prijs €100,- ?
IMG_1292.jpeg

Attachments

• IMG_1294.jpeg
    IMG_1294.jpeg
    178,1 KB · Bekeken: 115
  • IMG_1293.jpeg
    IMG_1293.jpeg
    118,6 KB · Bekeken: 127
  • IMG_1295.jpeg
    IMG_1295.jpeg
    107,7 KB · Bekeken: 117
Back