Nou eens kijken als ik er met een kritisch oor naar luister. Wel gewoon op de speakers, niet op de koptelefoon.
Persoonlijk vind ik hoe de kick en bass erin komen - gelijk met een 1/16 hihat - een beetje zonde. Zou zelf die hihat er later pas bij doen, zodat het wat subtieler en hypnotiserender opbouwt. Of een subtielere closed hh om mee te beginnen. Deze is heel duidelijk... Maar goed, dat is mijn persoonlijke kijk/smaak hè.
De white noise klinkt nu niet meer vervelend in het hoog wat mij betreft (kritiekpuntje van Northernlight)
De syntharps klinken echt lekker hypnotiserend.
Maar misschien die open HH misschien ook ff een beetje tot rust laten komen in de break? Beetje leuke modulatie erbij of zo daar...
Bij 3:28 misschien cool om iets extra met die noise sweep te doen? op de laatste bar, op de maat van de beat, 'm gaten op 't volume/level of zo, net voordat je die break erin knalt. Net wat onderhoudender en prikkelender. Gewoon als transitie-effect dus. Het is maar een idee
De acidlead vanaf 5:42 is lekker man!! Vind vooral die subtiele pitchbend dingetjes die ik meen te horen (?) heel nice.
Het flowt allemaal echt lekker. Maar je kan de boel ook nog wel goed verfijnen denk ik hoor.. Vette track, maar je kunt 'm echt nog wel gaan nailen.
Verder vooral een heel erg:
Nou ja, dit dus.
Krijg er ook dat lekkere vroegere gevoel van, al heb ik dat echte vroegere ravetijdperk van de jaren 90 helaas zelf niet meegemaakt.

Maar het roept zeker dat gevoel op. Dus alleen daarom al erg geslaagd.