Leaving You - Rock - Roland BK3

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Deze hebben jullie al gehoord maar heb hem nu zelf gemastered. Nu ik het zelf doen klinken de tracks een pak minder dof, helderder denk ik.
Het is het trage rock nummer Leaving You dat velen hier wel goed vonden, gemaakt met de Roland BK3.
Hopelijk vinden jullie deze versie ook mooi die ik zelf gemastered heb.

Youtube

Soundcloud

Lekkere happy flow track :okdan:
Misschien mis ik iets in het laag, wat meer body zou moeten hebben.
Maar fijne track. Cheers, Paul
Ik heb er over nagedacht en vind dat je gelijk hebt. Wat me ook erg opvalt bij vele liedjes die ik gemaakt heb is dat de melodie, het instrument, soms te luid is tegenover het orkest. Ik heb dit niet uitgevogeld altijd hoe ik dat moest beter zetten.

Ik heb het idee opnieuw te beginnen maar dan moet ik 45 liedjes laten vallen. Ik kan dan wel opnieuw beginnen en proberen iets beter het instrument in het orkest te mixen. Mogelijk gaat dat beter zijn voor het probleem dat je vermeld ook.

Of ik dat ook ga doen, dat weet ik niet, er zitten echte toffe dingen tussen maar nu kan ik dat niet meer niet horen. Ik ga over de komende dagen dus proberen na te denken.

Ik ga nu wat op men oude roland beginnen te spelen. Want als ik opnieuw begin begin ik met het oudste keyboard eerst en ga ik meer simpeler dingen spelen maar wel met elke stijl dat ik kan (ritme=orkest)

En ik ga zien hoe dat alles gaat. Mogelijk ga ik me dan ook wat meer verdiepen in Ozone 11 als dat nog niet genoeg moest zijn. Maar weet het dus nog niet, er zitten mooie dingen tussen maar waarschijnlijk kan ik wel dingen opnieuw weer maken. Alles komt toch voort uit improvisatie en dan onthoud ik en oefen ik.

Ik houd jullie nog wel op de hoogte.

1 simpel liedje gemaakt met een stijl van het oude keyboard Roland E600 en besloten van op plugin boutique Landr Mastering Pro te kopen in afslag. Was 30€ goedkoper dan op landr zelf en is op dat account allemaal aangemaakt, ook de serial
Is een simpelere interface, noob vriendelijker en dat is goed voor mij. Ik kan simpel low, mids en highs aanpassen en andere zaken. Ik zal het uploaden als het gedaan is en dan moeten jullie het maar zeggen of het goed kwa mix en master is.

Back