• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Digitone mk1

Prijs
430 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

rubbah

Ongewassen Lid
Foto’s vergeten, dus ff opnieuw ;) Mijn favoriete synth te koop: OG Elektron digitone met doos , voeding en usb. In gebruikte maar perfecte staat. Ik heb inmiddels de digitone2 al in huis, dus deze is overbodig geworden.

1 ledje van de buttons (nr15) is groen, doet niets af aan de werking (wellicht waren de normale ledjes op en heeft een Guy er een andere kleur ingestoken tijdens het assembleren ;). Zie 1e en 3e foto

Kan worden verzonden op eigen risico of opgehaald en getest in Tilburg…

Attachments

• IMG_0100.jpeg
    IMG_0100.jpeg
    162,5 KB · Bekeken: 133
  • IMG_0098.jpeg
    IMG_0098.jpeg
    175,6 KB · Bekeken: 122
  • IMG_0099.jpeg
    IMG_0099.jpeg
    168,3 KB · Bekeken: 109
Pull up to My bumper baby….

En prijsdrop naar 395,- geen geld voor deze FM rakker

can i kick it?!

Evt interesse in ruil; analog heat (mk1 of2), octatrack mk1. Heb je iets anders te ruil? Laat t me weten, dan denk ik er even over. 👊

Hij mag voor €380,- weg. Laatste kans voor ik m aan m’n neefje geef om mee te klooien (wat ik dan liever doe, dan voor een habbekrats weg).

Gezellig af te halen in tilburg, of goed verpakt in smijtveilige doos verzonden is geen probleem.

Back