• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Kapotte Juno 106 (GERESERVEERD VOORLOPIG)

Prijs
200 Euro
Conditie
Defect

hermax

Ouwe rot
Hoi, jaren geleden kocht ik een defecte Juno 106 met als bedoeling die te gebruiken als onderdelendonor voor mijn oorspronkelijke.
Dit defect exemplaar startte niet op en bij wijze van experiment heb ik toen een oud powerboard daarvoor op de kop getikt en dat erin gestoken.
Meer was er niet aan, die werkte terug. Met de gekende voice problemen uiteraard.

Nu ben ik mijn studio aan het opruimen en blijkt die weer niet op te starten. Zelfde probleem waarschijnlijk.
Ik heb echter geen zin om hiermee aan de slag te gaan, de Juno moet gewoon deftig nagekeken worden en dan komt dat wel in orde.

Dus verkoop ik 'm aan iemand die zin heeft om dat te gaan doen. Optisch in mooie staat, 200€ lijkt mij een redelijke prijs. Begin niet te bieden aub, heeft geen zin.

Attachments

• IMG_20241107_101706846.jpg
    IMG_20241107_101706846.jpg
    164,7 KB · Bekeken: 222
Laatst gewijzigd:
Back