Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank je kerel!Spannende muziek, leuke geluiden, dreigend, speciaal. Dat is het zowat. Blij dit gehoord te hebben.
Dank je! Goed om te lezen wat je erin hoort.lekker man, idd lekker hard, vies en mooi tegelijk
Bedankt Vink, voor de mooie complimentenhet geluid waarmee de track al begint, woopie wow!
alles scherp, struktuur van de track!!, vocal wow, wow, wow. strak, scherp.
de ritmes!
alles geplaatst perfekt.

Dank je, jammer dat je het einde te veel vind, dat is wel enigzins lomp idd. Maar voor mij voelt het als iets wat die ruimte nodig heeft...Lekker ruig en vaag.
Ik vind het einde (climax vanaf 3.50) net wat te lang doorhameren![]()
Snap ik ook wel weer, maar als ik luister met een oor van 'wat zou ik anders doen', dan was dat iets wat me opviel. Maar de artiest is de baasDank je, jammer dat je het einde te veel vind, dat is wel enigzins lomp idd. Maar voor mij voelt het als iets wat die ruimte nodig heeft...

Bedankt!Eigenaardige track, in de positieve zin, spreekt wel tot de verbeelding!
Bedankt! Ze staan ook op respectievelijke de 2 en 3e plek in de tracklijst van mijn mini albumpje.Heyy, dit is het tweede nummer die ik vanmiddag hoor van Tierelantijn, zit ook weer zo goed in elkaar, en ik vind er ook een persoonlijk stempel stempel opzitten, Decree en Cookie jar horen gewoon bij elkaar, ( persoonlijk vond ik 3 decree net even wat meeslepender).
Ik zal meer tracks moeten gaan luisteren op synthforum, er worden mooie dingen gemaakt hier.![]()