Loopcloud (with vocal) - Dance - She's A Lightweight

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Is eentje met een vocal gemaakt, was ook wel eens leuk. Wel moeilijk om goeie dingen te vinden.
Zo hoorde ik hier eigenlijk in begin de hele tijd, while you are wasted, I am getting wasted...
maar het is waarschijnlijk, while you are wasted, Time is getting wasted.

Maar daardoor heb ik dus wel het refrein genomen zoals het is omdat ik dacht dat ze wasted was.
Vrouwen eh, ge begrijpt die niet altijd zo goed.

Ik heb niets zelf gespeeld, zijn allemaal samples van Loopcloud. Wel heb ik zelf gemixed en mastered.

Klinkt mij als een 20's mix van 90's house samples van een 80's synth-pop song in de oren. Gaat exploderen, dus.

Opnieuw gemixed en gemastered. Neutron 4 opgeplakt en gemastered met Landr Mastering Pro

Lekker, groovy plaatje man. Voor mijn oren (oorontsteking) is het moeilijk uit te maken dat je misschien beter een EQ op de sax zet, en de hoge tonen iets minder scherp klinken.

Lekker, groovy plaatje man. Voor mijn oren (oorontsteking) is het moeilijk uit te maken dat je misschien beter een EQ op de sax zet, en de hoge tonen iets minder scherp klinken.
Nee hoor dat is zeer goed mogelijk, het probleem is dat ik daar niets van ken... ik zet nu gewoon neutron 4 op de masterbuss en laat de AI zijn werk doen, dan schuif ik wat met de schakelaar om het zuivere klank te krijgen en master ik het met Landr mastering pro, daar sleutel ik dan wel wat aan. Het is dus goed mogelijk wat je zegt.

Gewoon een EQ (heb je vast wel) op de Master zetten, en de hoge tonen-tweaker wat naar beneden... probeer eens.
heb een eq van neutron maar dat werkt niet met tweakers naar men mening maar met golven. Ik ga wel eens kijken dat ik in men master het niet wat naar beneden kan halen aangezien landr mastering pro wel tweakers heeft. Ga het direct eens doen

Gewoon een EQ (heb je vast wel) op de Master zetten, en de hoge tonen-tweaker wat naar beneden... probeer eens.
Heb het aangepast door de eq van de highs in landr mastering pro plugin op 0 te zetten, stond op 2.0. De presence tweaker heb ik ook een beetje naar beneden gedaan en heb de sax daarna een beetje luider gezet omdat die stiller stond. Weet niet of hij wel luid genoeg staat nu maar denk dat het scherpe kantje ervan af is.

Back