Alex Ball & Warm Leatherette

ano260205

Guest

Wat krijg ik hier een goed humeur van.
Een Korg 700S , een viersporendeck, een geleende Space Echo, een zangmicrofoon en het jaar 1978.

Zullen we hier met elkaar afspreken dat we al onze synths wegdoen op één na?
Maakt het forum lekker overzichtelijk en levert prachtige minimal-wave op.

Hehe ik heb dit al gecoverd met de 700S poos terug. Staat op soundcloud ergens

Ik had nog nooit van 'minimal wave' gehoord, maar ik geloof dat ik het kutmuziek vind.

• Duimpje
Duimpjes: L56
Ik luister bijna enkel nog synth wave ebm enz en dat al jaren. Gelukkig zijn er ook nieuwe bands want ooit heb ik alle oudere spul gehoord en ken ik gans de inderground scene, een van mijn angsten, alles gehoord te hebben… ik wil altijd wat vers (mag stokoud zijn) als er geen nieuw meer komt. De beste tijd komt er weer aan van het jaar, wat ergens na pasen stopt, veel optredens met dit soort spul. Enige nadeel, de popprinsesjes zijn als je dit gewend bent onuitstaanbaar 😀
ach ik deel m, was nooit afgewerkt maar wel lol mee…

Ik moet werken en mijn broer is jarig dus dat is geen optie

Wat krijg ik hier een goed humeur van.
Een Korg 700S , een viersporendeck, een geleende Space Echo, een zangmicrofoon en het jaar 1978.

Zullen we hier met elkaar afspreken dat we al onze synths wegdoen op één na?
Maakt het forum lekker overzichtelijk en levert prachtige minimal-wave op.

Zonder Daniel Miller geen synthpop. En dit kwam uit in het jaar dat de rott'n'dull-maffia met Grease en Happy Days de macht greep. Godzijdank waren er types als Miller die daartegenaan schopten #jeugdtraumas

Ik ben gek op Minimal Wave, Cold Wave en Neue Deutsche Welle. Lekker rauw en rammelig.

Back