Korg Electribe 2 synth firmware gevraagd tbv restore vanuit hacktribe terug naar OG Korg FW

levka

Verkeerd in goede staat
Gezocht:

De voorbewerkte firmware om een Korg Electribe 2 (synth) waar hacktribe op staat, terug te zetten naar orginele Korg electribe synth FW.

De Korg FW file is natuurlijk te dowloaden, maar moet daar dan eerst een python script op loslaten om de header aan te passen.
Hoop hier iemand te vinden die dat al eens succesvol gedaan heeft en de file met me wil delen.

BVD !

Er staat hier iets over "Revert to Factory Firmware"

1731918631392.png

Hier details: How to revert E2 Synth version to the original firmware · bangcorrupt hacktribe · Discussion #70

Dankjewel voor je behulpzame bericht.
Deze informatie was me ook al onder ogen gekomen, maar is voor mij geen gesneden koek, omdat er een script gerund moet worden op de orginele firmware, in een taal die ik niet ken, in een soort mij onbekende sand-box omgeving, vervolgens een check-sum vergelijking uitvoeren en tenslotte de boel flashen, zonder alles per ongeluk te bricken.
Daarom hoop ik op iemand hier die alle stappen, behalve de laatste, al eens heeft uitgevoerd zodat ik zelf alleen de al ge-proceste file hoef te kopieëren naar een sd kaartje.

Back