Lockholm
Nieuwkomer
Beroepsgepassioneerde hobbyist, for nowNice! Ik ben dan weer benieuwd of je beroepsmuzikant of juist (beroeps)hobbyist bent...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beroepsgepassioneerde hobbyist, for nowNice! Ik ben dan weer benieuwd of je beroepsmuzikant of juist (beroeps)hobbyist bent...
Oeh nice !Ja die bengelt ergens. Heb er 4. 2x 224xl en 2x 480

Mooi omschreven!Beroepsgepassioneerde hobbyist, for now

Heb je een mixer?Small update. Volgende stap is alles bij elkaar zetten, nog veel werk![]()

Een berg aan Motu 16a's als je het geluid op een DAW wil mixen ?Nee, nog niet, ook nog niet beslist welke richting ik uitwil daarmee, maar tips zijn altijd welkom!
Mooie update !Na lange tijd nog eens een update, heb ondertussen nog dingen toegevoegd.
De voornaamste dingen:
- 3x VSM-201, inclusief 2 van kraftwerk, zoals te zien op foto hierboven.
- Yamaha GX-1, nog steeds bij technicien
- Synthi 100, ook nog steeds bij technicien, maar die is wel bijna klaar.
- RA Moog 3C + cabinets
- 4x Arp 2600
- Roland 700
- 2x Korg PS-3300 (vintage + reissue)
- PPG 2.3 + waveterm B + EVU 8voice expander
- DK Synergy 2+ kaypro
- Jupiter 8
- Prophet 5 rev2 + 10 (reissue)
- Colossus AS100 + AS200
- meerdere lexicon 224, 224xl, 480
- EMT 250, 252
- A827 24 track Studer 2"
- Ampex ATR-102 ½”
- ELA M 251 (vintage)
ondertussen ook bezig met renovatie te plannen, waar ook de studio een apart onderdeel is van de plannen.
TBC

- Tonus, Filter 4012Mooie update !
Welke revisies van de 2600's ?
Al jaren op zoek naar een VSM, en in de week voor de veiling van florian's gear vond ik eindelijk iemand die zijn exemplaar wou verkopen.Indrukwekkend!! Al begrijp ik zelf niet zo goed waarom je zoveel apparaten zou willen. 3 xVSM bijvoorbeeld, dan moet je toch de verhuur in gaan of heb je plannen voor een Cylonkoortje?