ik kwam er gisteren eentje tegen uit 2022 die ik nog nooit had opgestart, die ga ik eerst uit testen.Hebben jullie al een plan om al jullie koopjes uit te testen?Eerste koopje vandaag, laatste koopje 2027![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik kwam er gisteren eentje tegen uit 2022 die ik nog nooit had opgestart, die ga ik eerst uit testen.Hebben jullie al een plan om al jullie koopjes uit te testen?Eerste koopje vandaag, laatste koopje 2027![]()
Ja, want ik wil m’n studio vervangenheb je ook een brandverzekering?![]()
Ah, was al bang dat ik belazerd werd met BFDat is de prijs die je per uur aan stroom kwijt bent met dat ding.
Lol wtf, Woensdag besteld en zojuist al afgeleverd. Ik ging er vanuit dat er nog 15% btw bovenop kwam, maar dat vond de douane blijkbaar niet nodig. Dat scheelt een slok op een borrelRabid Elephant Portal Drum, ik zat er al langer over te twijfelen en Signal Sounds in Glasgow heeft 'm in de aanbieding. Goedkoop is nog steeds anders...

Is toch geen geld voor zo'n ding.Denk dat ik die ook ga helen nog..
Voor zover ik weet is het een 100% copy alleen iets logischer qua layout.is het 100 copy of heeft ie zelfs meer funkty mogelijkheden?
Da's diegene die in samenwerking met Cinematic Labratory is gemaakt, interessante module, fijn kanaal wat die jongen maakt en duidelijke uitleg ook altijd.Ik zit ook nog een beetje te gleuren naar de Addac 507..

ik zou meer kopen toch als ik jou was..Heb ik het al gehad over mijn één aankoop?Nee?Het is zo kort dat ik nu eindigt.
Ik hoop dat XLN uiteindelijk de sequencer in XO voorziet van andere time signatures dan alleen 4/4. Het is naast Drum Machine designer mn enige drum plugin (en dan ook meteen een hele goede hoor).Net Wave Alchemy Triaz gekocht met de kortingscode van @LupkeII, dank nog daarvoor.
Triaz is echt een ontzettend leuke drumplugin voor die 60 euro. Net even anders dan XO met zijn slimme sample-browser en de mogelijkheid om samples te filteren. Sequencen is op Triaz weer fijner en de interne effecten klinken prima. Daarnaast heb je meer drumslots en kun je 3 sample-lagen per kanaal inladen, waar je eenvoudig tussen kunt 'morphen'. Zo heb je bij de kicks snel meer punch of juist body, ideaal. Met 2 gig aan gratis samples en 700 basisbeats kan ik hier weer zeker een jaar mee vooruit![]()