Jouw Black Friday 2024 oogst

Dat is de prijs die je per uur aan stroom kwijt bent met dat ding.
Ah, was al bang dat ik belazerd werd met BF 😅

Rabid Elephant Portal Drum, ik zat er al langer over te twijfelen en Signal Sounds in Glasgow heeft 'm in de aanbieding. Goedkoop is nog steeds anders...
Lol wtf, Woensdag besteld en zojuist al afgeleverd. Ik ging er vanuit dat er nog 15% btw bovenop kwam, maar dat vond de douane blijkbaar niet nodig. Dat scheelt een slok op een borrel :D

Ik w8 angstvallig af uit Uk/Usa,De,spanje/madrid… gaat allemaal erg langzaam en zit ook niet op extra kosten te wachten.

Zou je iets willen,Posten van je aankoop? Jou aankoop zie je niet vaak voorbij komen. Er is een blackfriday aanschaf eerste gebruik en output geluiden draad

Ik heb al een MN Maths maar de Behringer kloon voor 69 euro bij Thomann kon ik niet voorbij laten gaan.
Ik zal het wel nooit afleren zucht...

Denk dat ik die ook ga helen nog.. is het 100 copy of heeft ie zelfs meer funkty mogelijkheden?

Denk dat ik die ook ga helen nog..
Is toch geen geld voor zo'n ding.
is het 100 copy of heeft ie zelfs meer funkty mogelijkheden?
Voor zover ik weet is het een 100% copy alleen iets logischer qua layout.

Die ripple filter kloon vind ik ook verleidelijk maar eigenlijk wacht ik verder tot bijv stages, clouds en rings ook door Behringer zijn gekloond en dan koop ik zo'n 3 u rackje waar het allemaal ingaat en die kan ik dan pakken als ik het nodig heb.

Heb ik het al gehad over mijn één aankoop?Nee?Het is zo kort dat ik nu eindigt.

Ik zit ook nog een beetje te gleuren naar de Addac 507..
Da's diegene die in samenwerking met Cinematic Labratory is gemaakt, interessante module, fijn kanaal wat die jongen maakt en duidelijke uitleg ook altijd.
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik even niets meer zou kopen, ik had al een Befaco Oneiroi gekocht vorige maand, ook de schuld van CL, maar niet erg hoor. :D

Net Wave Alchemy Triaz gekocht met de kortingscode van @LupkeII, dank nog daarvoor.

Triaz is echt een ontzettend leuke drumplugin voor die 60 euro. Net even anders dan XO met zijn slimme sample-browser en de mogelijkheid om samples te filteren. Sequencen is op Triaz weer fijner en de interne effecten klinken prima. Daarnaast heb je meer drumslots en kun je 3 sample-lagen per kanaal inladen, waar je eenvoudig tussen kunt 'morphen'. Zo heb je bij de kicks snel meer punch of juist body, ideaal. Met 2 gig aan gratis samples en 700 basisbeats kan ik hier weer zeker een jaar mee vooruit 😀

Net Wave Alchemy Triaz gekocht met de kortingscode van @LupkeII, dank nog daarvoor.

Triaz is echt een ontzettend leuke drumplugin voor die 60 euro. Net even anders dan XO met zijn slimme sample-browser en de mogelijkheid om samples te filteren. Sequencen is op Triaz weer fijner en de interne effecten klinken prima. Daarnaast heb je meer drumslots en kun je 3 sample-lagen per kanaal inladen, waar je eenvoudig tussen kunt 'morphen'. Zo heb je bij de kicks snel meer punch of juist body, ideaal. Met 2 gig aan gratis samples en 700 basisbeats kan ik hier weer zeker een jaar mee vooruit 😀
Ik hoop dat XLN uiteindelijk de sequencer in XO voorziet van andere time signatures dan alleen 4/4. Het is naast Drum Machine designer mn enige drum plugin (en dan ook meteen een hele goede hoor).

Back