• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Uno Synth Pro X (Black Friday deal Thomann, new mint condition).

Prijs
239 Euro
Conditie
Nieuw

PrayersForRain

Ouwe rot
Ik heb op 22 november de Uno Synth Pro X aangekocht als Black Friday deal bij Thomann. Dikke synth maar een beetje overaanbod bij mijn monosynths Minitaur en Bass Station. Ik kan het terugsturen maar ik zet het even te koop dat een ander forumlid kan genieten van de deal. 239 euro dus. De verzendingskosten moet je wel voor je eigen rekening nemen (ik woon in Antwerpen, Belgiƫ) maar afhalen kan ook. Als het eind deze week niet verkocht is stuur ik het gewoon wel terug. De Uno Synth Pro X is even uit de doos geweest om te testen maar is dus 100% new mint condition.

Back