Yamaha PSR SX 700 - Rock - The Hero of the Day

luisterd prima weg, geeft weer een beetje het melanchonische gevoel wat ik eerder bij een van je nummers heb gezegt

van mij zou er alleen best af en toe een paar chord uithalen doorheen mogen met de rytme gitaar om het tijdens de overgangen een beetje te doorbreken die gitaar blijft nu wel heel erg galloperen
Ik kan enkel de toon veranderen van de stijl, ik kan niet opeens instrumenten weglaten als deze op elke variatie staan.

Ik kan enkel de toon veranderen van de stijl, ik kan niet opeens instrumenten weglaten als deze op elke variatie staan.
waarom zou je een heel instrument weg laten? gebruik je verschillende gitaar presets ofzo?

enige wat ik bedoelde was af en toe even de gate iets langer open gooien met zelfde tonen, beetje lastig om het uit te typen maar poging gewaagt :D
nu is het zeg maar: tududu - tududu -tududu -tadada -tadada ect..
wat ik bedoel zou je net iets meer doorbreking hebben: tududu - tududu - tududuuuuu tuuuu duuu - tadada -tadada

waarom zou je een heel instrument weg laten? gebruik je verschillende gitaar presets ofzo?

enige wat ik bedoelde was af en toe even de gate iets langer open gooien met zelfde tonen, beetje lastig om het uit te typen maar poging gewaagt :D
nu is het zeg maar: tududu - tududu -tududu -tadada -tadada ect..
wat ik bedoel zou je net iets meer doorbreking hebben: tududu - tududu - tududuuuuu tuuuu duuu - tadada -tadada
Ja, maar ik kan de instrumenten niet veranderen. Het is een stijl van een arranger keyboard. Ik kan enkel de toonaard veranderen door het spelen van akkoorden.

Back