Yamaha PSR SX700 - Pop - Feeling Happy

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Nog een liedje dat ik eergisteren ofzo gemaakt heb met de Yamaha PSR SX 700. Is weer redelijk simpel, ook de stijl is simpeler omdat het een user style is die in een pakket zat dat ik heb aangekocht. Vond het toch leuk er iets mee te maken.
Heb het Feeling Happy genoemd en is ook weer een beetje een pop nummer vermoed ik

Je beukt er meteen in. Ik had echter graag een ietwat intro gehoord. Ik hoor ook weinig effecten, dat zou wel leuk zijn. Voor de rest, tja, niet echt mijn ding, maar dat is zeer persoonlijk. Succes met alles wat je doet!

G

Vrolijk setje, leuk man.

Ik kijk op youtube wel eens filmpjes van die arranger keyboards (Genos 2 vond ik een cool ding, maar holy crap man .. duur!)

Als ik oneindig veel plek en geld zou hebben zou ik er een kopen en keyboardles nemen ^^

Vrolijk setje, leuk man.

Ik kijk op youtube wel eens filmpjes van die arranger keyboards (Genos 2 vond ik een cool ding, maar holy crap man .. duur!)

Als ik oneindig veel plek en geld zou hebben zou ik er een kopen en keyboardles nemen ^^
Ja de Genos 2 is nu wel ook het parade paardje van Yamaha :) Voor rond de 3800€ heb je er eentje. Het leuke aan een keyboard is dat je geen daw nodig hebt om erop te spelen. Ja kan live alles spelen als je wilt. Dat vind ik leuk.

Klinkt weer heel vrolijk!

Een muziekinstrument voor 3800€ is een flinke duit! Dat zijn autoprijzen!

Back