• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Frequency Central CEMosc pcb/chipset + custom panel

Prijs
42 Euro
Conditie
Nieuw

ttgek

Nieuwkomer
Ik heb een foutje gemaakt! Extra oscillator besteld van Frequency Central (CEMosc) voor mijn setup, maar in plaats van 1 heb ik er 2 besteld. Heb het paneel niet bij Frequency Central besteld, deze heb ik zelf ontworpen en laten printen bij JLCPCB. Tevens kan ik er de 12 positie draaiknop en de AS3340 bij versturen, verder zijn het allemaal standaard onderdelen.

Oftewel:

- Frequency Central CEMosc pcb

- AS3340

- Paneel van pcb 1.6mm dik

- draaiknop 12 posities (aliexpress special)

Hoef er niet op te verdienen, dus alles gaat voor de kostprijs. Totaal € 42,- excl verzenden. Wacht nog op het pakket van Frequency Central dus zal het over ongeveer 1 week kunnen versturen.

Ruilen sta ik eventueel ook voor open. Wel alleen voor THT, SMD heb ik niet de componenten voor.

Info van frequency central:

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    195,9 KB · Bekeken: 99
Laatst gewijzigd:
Back