WinterMute2025
Nieuwkomer
Hoi, mijn echte naam is Richard Vermeulen. mijn andere namen zijn RichardCyberPunk en in de Atari 8bit wereld "DCW!" , "Stormtrooper of Death" of "The Wizard"
Ik ben 53 jaar.
In de jaren 80 had ik een Atari 600XL en later een Atari 130XE (128K !!!)
Ik progammeerde demos met oa samples. In die tijd was het primitief. lang verhaal kort: Atari Turbo - Basic, 6502 assembler. etc
evengoed, mijn vader zit al 40 jaar in de muziek industrie. Dus als kind kon ik de "golden oldies" van de synth cult met mijn vingertjes aanraken.....
Ikzelf organiseerde vroeger New Wave/ Gothic parties in Maastricht (Backstage) en Eindhoven (Burgers)
in de jaren 90 zat ik in een paar bandjes, meestal wat vrienden, chaotisch, metal, punk, etc.
Nu is het de 21ste eeuw, ik ben ouder geworden, en eenzamer. De Ibanez guitaar heb ik aan de wilgen gehangen en ik heb dit jaar (feb 2024) een Roland Verselab MV-1 gekocht.
Binnen 2 weken had ik al 10 liedjes gemaakt. Heerlijk.
Door omstandigheden heb ik daarna geen kans meer gehad om muziek te maken
ikzelf ben nu wat aan het rondkijken naar wat analoog spul.
Mocht je meer willen weten over de tijd van de New-Wave / Gothic parties die ik organiseerde
of over mijn Atari 8bit tijd (samples , demos programming)
dan neem contact op, vind ik leuk.
Ik ben 53 jaar.
In de jaren 80 had ik een Atari 600XL en later een Atari 130XE (128K !!!)
Ik progammeerde demos met oa samples. In die tijd was het primitief. lang verhaal kort: Atari Turbo - Basic, 6502 assembler. etc
evengoed, mijn vader zit al 40 jaar in de muziek industrie. Dus als kind kon ik de "golden oldies" van de synth cult met mijn vingertjes aanraken.....
Ikzelf organiseerde vroeger New Wave/ Gothic parties in Maastricht (Backstage) en Eindhoven (Burgers)
in de jaren 90 zat ik in een paar bandjes, meestal wat vrienden, chaotisch, metal, punk, etc.
Nu is het de 21ste eeuw, ik ben ouder geworden, en eenzamer. De Ibanez guitaar heb ik aan de wilgen gehangen en ik heb dit jaar (feb 2024) een Roland Verselab MV-1 gekocht.
Binnen 2 weken had ik al 10 liedjes gemaakt. Heerlijk.
Door omstandigheden heb ik daarna geen kans meer gehad om muziek te maken
ikzelf ben nu wat aan het rondkijken naar wat analoog spul.
Mocht je meer willen weten over de tijd van de New-Wave / Gothic parties die ik organiseerde
of over mijn Atari 8bit tijd (samples , demos programming)
dan neem contact op, vind ik leuk.