QUAT-1L4M (Quatilym)

Tukker

SyntherKloas
Hey forumpeeps, koppensnellers en darth faders! Even een update over mijn Gandavon-projecten. 1- Al mijn materiaal is van de streaming sites gehaald, want "illegale streaming activiteiten". Geen correspondentie over mogelijk: it's final. Misschien ga ik weer wat singles streamen via een andere service (Distrokid ofzo), maar geen hele albums meer. De "1000 plays" regel schoot mij behoorlijk in het verkeerde keelgat. 2- Op Bandcamp, Instagram en Youtube gaat het verhaal gewoon door. (En Bandcamp gaat redelijk goed. Beter dan de streaming!) 3- Nu over de nieuwe titel waar ik aan werk: "QUAT-1L4M" ofwel "Quatilym": een prog project met gitarist Erik Bentum. Ik ben nu in het afmixstadium beland. Het gaat om een aantal tracks, geïnspireerd door een sci-fi verhaal dat ik aan het schrijven ben over een planeet die door de mens wordt gekoloniseerd, zo'n 600 jaar in de toekomst...
1733986780407.png

Solarpunk...ik moest het even opzoeken, maar daar zit ergens wel wat in. Het is het verhaal van een planeet verweg die tijdens terraformeren en kolonisatie van de aarde afgesneden raakt en zich verder ontwikkkelt. Daar komen verschillende culturen uit voort, waaronder een aantal nogal afkerig van techniek. Niet allemaal, trouwens.
Dune sfdjnn ENHANCED.png

En we hebben een promoteaserfilpmje, oh yes!

Back