smackos
Gepokt en gemazeld
Beste Synthforumers,
Een nieuw albumpje met 11 nummers op bandcamp van Smackos en Dim Garden op mijn Nightwind Records label, beetje pretentieuze titel misschien maar het dekt de lading ;p
interessant voor de synthforummmers want geheel gemaakt op mijn gare ouwe DX7 (ja die met die nep houten bovenkant) wel door filters (gewoon boerenkool lowpass Moogerfooger, MS10 en de altijd secret magic Monotrondelay) en fx natuurlijk en met DexEd er ook aangehangen voor wat diepere control etc. Gaat de Behringer DX1 ook zo klinken
(want is ook 6op FM door filter).
Het blijft toch echt een gave synth na al die jaren haal je er toch nog steeds frisse dingen uit (zeker met iets als DeXed) en het kan zoveel meer dan al die cliche klinische keukengerei pop presets
is paywhatyouwant zoals meestal
ok doeeeei
Een nieuw albumpje met 11 nummers op bandcamp van Smackos en Dim Garden op mijn Nightwind Records label, beetje pretentieuze titel misschien maar het dekt de lading ;p
interessant voor de synthforummmers want geheel gemaakt op mijn gare ouwe DX7 (ja die met die nep houten bovenkant) wel door filters (gewoon boerenkool lowpass Moogerfooger, MS10 en de altijd secret magic Monotrondelay) en fx natuurlijk en met DexEd er ook aangehangen voor wat diepere control etc. Gaat de Behringer DX1 ook zo klinken
(want is ook 6op FM door filter).Het blijft toch echt een gave synth na al die jaren haal je er toch nog steeds frisse dingen uit (zeker met iets als DeXed) en het kan zoveel meer dan al die cliche klinische keukengerei pop presets
is paywhatyouwant zoals meestal
ok doeeeei
Attachments
Laatst gewijzigd: