2 Man Riot - Celestial Drift [ELPIDA MUSIC]

NorthernLightX

Prutser
Goedemorgen lieve mensen!

Morgen komt de nieuwe 2 Man Riot track genaamd Celestial Drift uit bij Elpida Music. Het is weer 2 Man Riot in de originele configuratie, dus @bombario en mijzelf. En dat heeft weer een pareltje opgeleverd. Zeggen wij niet, dat zeggen anderen :engel: ; de track is namelijk al 2x gedraaid door persoonlijke held Ferry Corsten in zijn radio show Resonation Radio, edities 210 en 211.

Je zou ons een groot plezier doen door de track te pre-saven, dan komt hij automatisch in je playlist zodra hij beschikbaar is. Linkjes daarvoor kun je hier vinden, je kunt zelf je favoriete streaming platform kiezen: Celestial Drift :dj:

Zodra de track algemeen beschikbaar is deel ik daarvoor nog de aanvullende links. En dan tenslotte nog de embeds van de radioshows van Ferry waarin onze track wordt gespeeld :halleluja:

Zoals beloofd nog de linkjes naar de track, ik heb ze verzameld op 1 pagina zodat je makkelijk je favoriete streaming platform aan kunt klikken: 2 Man Riot - Celestial Drift

Erg lekker! Goed gedaan!

Dank, dank! Fun fact: ik daagde me 6 maanden geleden uit een nummer te maken met maar รฉรฉn VST, Sylenth1. Die track klonk goed en de eerste versie heb ik toen uitgebouwd en naar Alex gestuurd. Van de zomer spraken we af in zijn studio voor de puntjes op de i en nu is hij officieel uit. En gedraaid door jeugdheld Ferry Corsten, dus ik ben blij ๐Ÿค—

Lijkt mij leuk, maar geen idee hoe dat via een label gaat. Misschien eens een balletje opgooien @NorthernLightX? Out now! Celestial Drift - The SF Remixes ๐Ÿ˜‰
We kunnen we altijd vragen maar ik zie dat niet zo snel gebeuren; Daniel is niet zo happig op full on trance op Elpida. Dan hadden we de remix samen met het origineel aan moeten leveren. Dus dan zou het hooguit een bootleg remix kunnen worden die je zelf op SoundCloud o.i.d. zet.

Recap een week sinds de release;

- Gedraaid door Ferry Corsten (2x), Photographer, Oscar Guez, Aldor, JES, Han Beukers, Amber Revival en Daniel Wanrooy.
- 46 playlist adds op Spotify
- 282 streams op Spotify

De plaat doet het echt leuk en dat geeft energie om meer te maken :)

Op 2 Man Riot - Celestial Drift vind je alle links naar alle streaming platforms waar de track op staat.

Wil je ons helpen door het algoritme een zetje te geven? Geef 'm eens een extra spin vandaag :halleluja

En mocht je Spotify gebruiken en onze andere muziek ook leuk vinden, dan zou je ook deze playlist een keertje kunnen draaien:

Back