Om te beginnen, de band Toto is mijn grote inspirator geweest om zelf muziek te maken. Ben vanaf mijn 20e actief in diverse bands. Met veel geluk in het semiprofessionele circuit terechtgekomen alwaar ik enige jaren in Nederland bekende artiesten heb mogen begeleiden. Heb ik Heineken Music Hall gestaan (nu AFAS) en ook een keertje in het Sportpaleis in Antwerpen. Paar keer mijn smoelwerk op tv gehad. Hoogtepunt voor mij persoonlijk was een eenmalig optreden met de inmiddels helaas overleden Margriet Eshuijs en haar partner. Maar ik ben altijd amateurtje gebleven. Ik ben basgitarist maar speel ook gitaar en kan een beetje toetsen spelen. Als je daar zoals ik, niet zo vaardig in ben helpt Midi je natuurlijk goed op weg. Ik heb een poosje thuis muziek gemaakt en diverse korte stukjes midi muziek gemaakt. Ik had toen helemaal geen keyboard en heb alle partijen handmatig in Cakewalk Pro Audio ingevoerd. Heel veel werk dus maar je verplaatst je zo wel intensief in elke partij. Dat geeft je veel inzicht in wat anderen spelen. Als het mij is toegestaan kan ik wat stukjes plaatsen. Ik ben benieuwd wat jullie daar van inden. Met muzikale groet, Glenn.