Koekoek!

Jasper Joppe Geers

Nieuwkomer
Nog eentje die eerst hier zal beginnen:

Jasper Joppe Geers uit het brabantse Schijndel, aangenaam!
Om te beginnen ben ik een absolute noob als het gaat om electronica, maar wel verzot op alles wat met synthesizer te maken heeft.
Jaren geleden ooit een JX-3P gehad, is helaas van mij gestolen, daarna jarenlang met gitaarwerk bezig geweest, en sinds twee jaar weer terug naar de toetsen.
inmiddels staat er een digitale piano, een Roland Jupiter X, en ben ik bezig om een modulair systeem te bouwen, maar dat gaat echt niet lukken zonder een forum als dit.
Ooit heb ik zo ook mijn eigen luidsprekers gebouwd, en via het zelfbouw audio forum kon ik gelukkig leunen op een aantal mensen die mij met het filter hebben geholpen.

Het systeem wat ik momenteel heb ontworpen is een 3x3 systeem gebaseerd op de system 55 modules van Behringer. Ik hoor daar van allerlei kanten prima geluiden over,
en een betaalbare kennismaking met de wereld van modulaire synthesizers.
Het enige waar ik nu tegen aanloop is de juiste voeding van het geheel van 81 modules, verdeeld over 3 kasten, maar voordat ik doorschiet lijkt me me handiger om daar een keer een ander topic over te starten. :)

Hartelijke groeten,
Jasper Joppe.

Welkom op SF Jasper! :mega:

Bekende naam heb je trouwens.....volgens mij heb ik ooit een keer een JD-800 van jou gekocht. Die staat hier nog steeds :)

Welkom op SF Jasper! :mega:

Bekende naam heb je trouwens.....volgens mij heb ik ooit een keer een JD-800 van jou gekocht. Die staat hier nog steeds :)

Ah, is ie daar nog steeds? Wat leuk! Hopelijk doet ie het ook nog naar behoren, geen lijmresten of ander toetsengeneuzel? :)

Back