• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland A80 (2x)

Prijs
150 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Jeroenhn

Ingeburgerd
2X. Roland A80.
Werken allebei, hebben allebei ook aandacht nodig wil je ze weer netjes maken. In elk geval 1 heeft de poly aftertouch sensitivy modificatie, misschien de ander ook - weet ik niet meer en geen zin om 'm weer open te slopen.
1 machine is redelijk netjes, de ander had ik gekocht als onderdelen bak, maar hij was compleet en werkte nog OK genoeg om 'm weer in elkaar te zetten.

De AT sensitivty mod is trouwens simpel genoeg - het is 1 weerstandje vervangen, ik doe er wel een paar bij met de juiste waarde.
Online is ook te vinden hoe je evt de AT sensors opnieuw kan opbouwen indien nodig (ze gaan slijten). De LCD's backlights zijn op.
Er ontbreken een aantal schroeven. Verder wel compleet. Samen voor 150 Euro. Ze zijn niet bepaald licht......En ze staan nu lekker in de weg... Ik help je de trap afsjouwen :)

Afhalen in Vianen (UT).

Back