• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/te ruil: Erica Syntrx mk1, Ensoniq SD-1, Expressive E Touché SE

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Von Haunebu

crypto-technologisch lid
Erica Syntrx mk1. Het origineel in perfecte staat, bijna niet gebruikt. Inclusief decksaver, rack kit, 19 inch stand, voeding, handleiding, sheets en doos. 2000 euro.

Ensoniq SD-1. zeldzame 32 voice versie, in goede staat. Prachtsynth; 6 oscs per voice, transwave wavetables, Ensoniq sound. In 2023 geüpdate naar laatste firmware. Inclusief handleiding. 750 euro.

Expressive E Touché SE. 1 keer gebruikt. compleet inclusief doos. 130 euro. Kan worden verstuurd.

Ruilen:

2019 Mac Pro (staand model), min 16 core, min 512 GB (gezonde) boot drive. + evt PCIe nvme kaart

Novation Peak, Expressive E Osmose, Intellijel Designs Cascadia White, UDO Super 6 Desktop, DSI Evolver desktop, DSI Prophet 12 LE, Blofeld desktop wit (goede encoders + sample uitbreiding), Synthux Simple Designer Kit, Sequential Pro 3 SE, Phonic Boom Siluria, Ellitone KeyControl. (Komt mogelijk nog wat bij)

Warwick Corvette/Rockbass Streamer Fretless (4 string / dual humbucker)

Update

Ensoniq SD-1: verkocht
Expressive E Touché SE: verkocht
Erica Syntrx mk1: 1900

Ruilen:

2019 Mac Pro, min 16 core, min 512 GB (gezonde) boot drive. + evt PCIe nvme kaart

Nord Wave 1, Expressive E Osmose, Intellijel Designs Cascadia White, UDO Super 6 Desktop, DSI Evolver desktop, Blofeld desktop wit (goede encoders + sample uitbreiding), Synthux Simple Designer Ki, Phonic Boom Siluria, Ellitone KeyControl.

Warwick Corvette/Rockbass Streamer Fretless (4 string / dual humbucker) of soortgelijke $$ fretless bass zonder fretmarkering

ButtKicker BK-CT bass shaker

Back