jaimiepeeters
Ingeburgerd
Ik heb het idee dat ik met een super kneuterig probleempje zit (maw dat het antwoord echt 1 klik is), maar ik kom er niet uit en het maakt meteen alles een stuk complexer. haha
Ik heb een Minilab3 waarmee ik de Ju06A wil aansturen.
De setup en bekabeling van alles is nu zo:
macbook pro m4
usb hub (met extra voeding)
usb kabels naar: Microfreak, Analog Rytm, Digitakt2, Ju06A, Minilab3
De Minilab 3 is ook met een usb kabel aangesloten en ik probeer de Ju06A te bereiken (kanaal 15 van de Ju06A staat ook ingesteld op de Miniab3) maar dit lukt niet.
(Ableton geeft wel aan dat er midi signalen binnen komen als ik op de keys druk)
Nu heb ik vervolgens om een oplossing te zoeken, een 5pin midi kabel aangesloten van de Ju06A eerst eens naar de Digitakt2 om te kijken of ik de Ju06A kan bereiken vanaf de Digitakt2.
Meteen raak. Geen probleem
5pin kabel uit de Digitakt2 gehaald en in de Minilab 3 gestoken (dus nog steeds gekoppeld aan de Ju06A) en nu lukt het niet om de Ju06A te bereiken.
Midi clock aansturing op de Ju06A staat op Att, poort 15.
Dit moet echt super simpel zijn maar het lukt mij voor geen meter haha
Ik heb een Minilab3 waarmee ik de Ju06A wil aansturen.
De setup en bekabeling van alles is nu zo:
macbook pro m4
usb hub (met extra voeding)
usb kabels naar: Microfreak, Analog Rytm, Digitakt2, Ju06A, Minilab3
De Minilab 3 is ook met een usb kabel aangesloten en ik probeer de Ju06A te bereiken (kanaal 15 van de Ju06A staat ook ingesteld op de Miniab3) maar dit lukt niet.
(Ableton geeft wel aan dat er midi signalen binnen komen als ik op de keys druk)
Nu heb ik vervolgens om een oplossing te zoeken, een 5pin midi kabel aangesloten van de Ju06A eerst eens naar de Digitakt2 om te kijken of ik de Ju06A kan bereiken vanaf de Digitakt2.
Meteen raak. Geen probleem
5pin kabel uit de Digitakt2 gehaald en in de Minilab 3 gestoken (dus nog steeds gekoppeld aan de Ju06A) en nu lukt het niet om de Ju06A te bereiken.
Midi clock aansturing op de Ju06A staat op Att, poort 15.
Dit moet echt super simpel zijn maar het lukt mij voor geen meter haha