Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

alsof ... naja hihiOrigineel geplaatst door Camiel Toe
fijne bevooroordeelde reactie:
1) je hebt nog geen idee waarvoor de thread starter die geluiden wil gebruiken
2) alle preset gebruikers zijn mietjes? :confused:
Je weet zelf al helemaal niet waarover het gaat en je begint al te schelden. Gezellige gast ben jij!Origineel geplaatst door brz
denk niet dat het een preset is, aangezien het een aanvullend geluidenset is. Maar om toch een antwoord te geven: ja mensen die alleen maar een apperaat kopen omdat de preset geluiden te gebruiken snappen het niet zo (waarvoor koop je dan een synthesizer i.p.v. een gezellig keyboard).
maar in dat gezellige keyboard zitten dan toch helemaal niet specifiek DIE geluiden?Origineel geplaatst door brz
mensen die alleen maar een apperaat kopen omdat de preset geluiden te gebruiken snappen het niet zo (waarvoor koop je dan een synthesizer i.p.v. een gezellig keyboard).

Origineel geplaatst door 6 trak
maar in dat gezellige keyboard zitten dan toch helemaal niet specifiek DIE geluiden?![]()

true slip... maar erm heb je het tegen mij of tegen mr. brz? nu we het toch over begrijpende zinnen in het nederlandsch hebbenOrigineel geplaatst door Slipperman
dat zowieso. als je je beter verdiept in wat je zegt dan weet je dat een Synthesizer en een Keyboard COMPLEET andere geluiden hebben en als je bij je lessen Nederlands had opgelet dan wist je dat het een appAraat is en geen appEraat...

Tony Bank(s)Origineel geplaatst door Slipperman
Ach tja mag er eigenlijk niets van zeggen had ook zo'n bank liggen van Tony![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
true slip... maar erm heb je het tegen mij of tegen mr. brz? nu we het toch over begrijpende zinnen in het nederlandsch hebben
Tony Bank(s)![]()
sorry...

Origineel geplaatst door brz
Ow en Maarten, ik hoop wel dat je gewoon je soundset vind hoor
Bruce is de rotste niet
maar dat soort mensen willen volgens jouw daar toch helemaal geen moeite voor doen? en idd, met een keyboard kun je niet zelf geluiden maken en dat is wat ze willen... toch?Origineel geplaatst door brz
Die geluiden zitten toch al in je synth, moet je ze alleen zelf maken (daarom is het ook een syth).