Tiesto Access Virus Soundset Gevraagd

Status
Please reply by conversation.

maarten

Stamgast
beste leden wie o wie heeft er toevallig de beschikking over de access virus soundset van tiesto????

Gr,

maarten

De tiesto geluiden set........zit niet echt te wachten op een tweede tiesto. maak je eigen geluiden mietje

bRz

ik denk dta de topic starter de soundset bedoelt die in deze thread genoemd is.
Maar ik vraag me idd af of die wel vrij beschikbaar is voor iedereen behalve thijs himself.

is vanaf maart ongeveer verkrijgbaar... Ze willen hem beginnen verkopen vanaf de musikmesse in duitsland. (bron: Mike clarke himself)

op de djexpo vorige zondag zijn er wel al 5 weggeschonken bij de prijzentrekking...

Origineel geplaatst door Camiel Toe
fijne bevooroordeelde reactie:
1) je hebt nog geen idee waarvoor de thread starter die geluiden wil gebruiken
2) alle preset gebruikers zijn mietjes? :confused:

>1<waarschijnlijk om muziek mee te maken....
>2<denk niet dat het een preset is, aangezien het een aanvullend geluidenset is. Maar om toch een antwoord te geven: ja mensen die alleen maar een apperaat kopen omdat de preset geluiden te gebruiken snappen het niet zo (waarvoor koop je dan een synthesizer i.p.v. een gezellig keyboard).

bRz

Origineel geplaatst door brz
denk niet dat het een preset is, aangezien het een aanvullend geluidenset is. Maar om toch een antwoord te geven: ja mensen die alleen maar een apperaat kopen omdat de preset geluiden te gebruiken snappen het niet zo (waarvoor koop je dan een synthesizer i.p.v. een gezellig keyboard).
Je weet zelf al helemaal niet waarover het gaat en je begint al te schelden. Gezellige gast ben jij!
Het zijn dus wel presets, en er is niks mis met presets gebruiken! En mischien wil hij de presets wel eerst bewerken voor hij ze gaat gebruiken! En ook al doet ie dat niet, dan ben je nog niet gelijk een amateur met "keyboardniveau".
Mensen als jij kan Synthforum missen als kiespijn!
Ga maar naar fok.nl of zo, dat is meer jouw niveau!

poehee,
Kwam mijn opmerking iets te hard aan ofzo?
Je hoeft niet gelijk op je achterste poten te staan als ik een mening geef die niet strookt met de jouwe!
Sufferd.

Groeten Bruce

Dit heeft niks met een mening te maken!
Jij dringt anderen jouw werkwijze op en je scheldt mensen uit!
Heb je niks beters te doen?

mensen die alleen maar een apperaat kopen omdat de preset geluiden te gebruiken snappen het niet zo (waarvoor koop je dan een synthesizer i.p.v. een gezellig keyboard).
maar in dat gezellige keyboard zitten dan toch helemaal niet specifiek DIE geluiden? :D

Origineel geplaatst door 6 trak
maar in dat gezellige keyboard zitten dan toch helemaal niet specifiek DIE geluiden? :D

dat zowieso. als je je beter verdiept in wat je zegt dan weet je dat een Synthesizer en een Keyboard COMPLEET andere geluiden hebben en als je bij je lessen Nederlands had opgelet dan wist je dat het een appAraat is en geen appEraat...

maar goed just my 2 cents...

maar als ik het goedbegrijp is het dus een soundbank met alle sounds die hij gebruikt heeft die dan nog met een virus zijn gemaakt? Ach tja mag er eigenlijk niets van zeggen had ook zo'n bank liggen van Tony :bekdicht:

Origineel geplaatst door Slipperman
dat zowieso. als je je beter verdiept in wat je zegt dan weet je dat een Synthesizer en een Keyboard COMPLEET andere geluiden hebben en als je bij je lessen Nederlands had opgelet dan wist je dat het een appAraat is en geen appEraat...
true slip... maar erm heb je het tegen mij of tegen mr. brz? nu we het toch over begrijpende zinnen in het nederlandsch hebben :D

Origineel geplaatst door Slipperman
Ach tja mag er eigenlijk niets van zeggen had ook zo'n bank liggen van Tony :bekdicht:
Tony Bank(s) 8o)

sorry...

Origineel geplaatst door 6 trak
true slip... maar erm heb je het tegen mij of tegen mr. brz? nu we het toch over begrijpende zinnen in het nederlandsch hebben :D

Tony Bank(s) 8o)

sorry...

Sorry dat de hoofdletter mist maar zoals je al gezien heb slaat mijn 1e zin op jouw quote en heb ik de rest tegen die andere wat ook logisch is omdat jij nergens te kennen geeft dat jij niet weet wat ik vertel of dat jij je niet verdiept?

Met z'n allen...........tsss

>Dit heeft niks met een mening te maken!
Jij dringt anderen jouw werkwijze op en je scheldt mensen uit!
Heb je niks beters te doen?<

Jawel hoor, ik gaf mijn mening.
Ik dwing niemand iets op, misschien kan je het beter opvatten als advies.
Ja.

>Origineel geplaatst door Slipperman
dat zowieso. als je je beter verdiept in wat je zegt dan weet je dat een Synthesizer en een Keyboard COMPLEET andere geluiden hebben<

Ligt eraan welk keyboard je koopt:)

>maar in dat gezellige keyboard zitten dan toch helemaal niet specifiek DIE geluiden?<

Die geluiden zitten toch al in je synth, moet je ze alleen zelf maken (daarom is het ook een syth).

Bruce....

Ow en Maarten, ik hoop wel dat je gewoon je soundset vind hoor:)

Bruce is de rotste niet

Ow en Maarten, ik hoop wel dat je gewoon je soundset vind hoor:)

Bruce is de rotste niet

Dus, als ik het goed begrijp, het enige waarvoor je langskwam was om topicstarter voor mietje uit te maken terwijl je het allemaal geen reet boeit.

Die geluiden zitten toch al in je synth, moet je ze alleen zelf maken (daarom is het ook een syth).
maar dat soort mensen willen volgens jouw daar toch helemaal geen moeite voor doen? en idd, met een keyboard kun je niet zelf geluiden maken en dat is wat ze willen... toch? :D

Status
Please reply by conversation.
Back